• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • 2små2stora

    Johanna har knäck 25 bitars pussel. Hon håller nu på och tragglar med ett 40 bitars, det har hon nästan knäckt DP: då kanske hon sover en stund på vägen hem.


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • 2små2stora
    Mona28 skrev 2010-06-29 16:41:24 följande:
    tack alla :D

    Så hur har ni det i värmen??
    Har svettats nere på badstranden Tur att jag har snälla pojkar som orkar bada med lillasyster som aldrig verkar ledsna på att "simma" men hon har iofs 1 hel sommar att ta igen då hon inte fick bada alls förra sommaren först i september så släpptes hennes 8 veckor långa förbud mot sjö och havsvatten.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • mumia

    DP - Nja stor och stor? Det är en sån där rund blå med uppblåst kant. Vi får då gott och väl plats med en vuxen och 2-3 barn.

    Oj vad duktiga era töser är på pussel! Jolina är förvisso också jätteduktig men vi har inte nåt så stort än...

    3bus - kan tänka mig att hon har längtat efter att bada. Måste vara härligt för henne nu.

    Mona - Tack bra Själv då?


    Jolina är helt underbar!
  • Tess82

    Linnea badar i sjön med mormor nu på dagarna. Jag har känt på vattnet men tycker det är för kallt för mig. Som tur är så kan det räcka att bada benen än så länge men hon verkar vilja ut på djupare vatten snart.

    Linnea bygger också gärna pussel, 30 bitar fixar hon galant, har inte testat nåt med fler bitar än men det börja bli dags att skaffa fler för de hon har tröttnar hon nog på snart.

    Själv så längtar jag till semester nu, ska jobba denna vecka och nästa bara, sen blir det ledigt några veckor, har inte riktigt fått kläm på om det blir 3 eller 4 veckor, hoppas på 4 .


    Linnea -07
  • 2små2stora

    Johanna ska hoppa från bryggan eller simma med armpuffar och badring


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Mona28

    hej mumia jodå det är bara bra med mig. Soligt o varmt har det varit idag!

    3busfrön: okej ja då kan jag förstå att det är skojj och bada. sj ska jag ta med sonen och gubben och ta med picknick och fara till umelagunen och bada lite men måste bli frisk först har lite problem med halsen, hat typ tappat rösten.

    Ha de så bra!

  • FruHeo

    Här badar S o M också för fulla muggar, totalt blindgalna. Kastar sig från bryggan, struntar fullkomligt i om det är 1m djupt eller 10. Annars snorar vi mest. Jag är igensvullen och förbannar allt vad gräspollen och myggbett heter.


    lycklig fyrbarnsmamma!
  • tanucik

    Julia älskar också att bada, det finns inget för kallt i vattnet för henne. Hon kan darra i hela kroppen och vara blå men hon ska vara kvar i vattnet i alla fall. I år har vi bara badat i pooler på utomhusbad, tror det är kallt i sjön fortfarande, inte för hennes del då, men för oss, och någon måste vara med henne

  • 2små2stora

    För ett år sedan idag så satt vi och väntade på samtal från hjärtkirurgen att de hade opererat klart Johanna. Då började hennes nya liv


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
Svar på tråden MajMammor 2007 15