• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • 2Fina
    rosaNapp, nä fy, tre i sängen kan inte vara roligt Jag har svårt med en, får dödligt ont i ryggen av att samsova.

    Ska till att äta frukost nu, Leyas favvofrukost (och som hon faktiskt äter) är te och macka, doppar mackan i tet. Smask! Gått upp 2 hg på bara några dagar Väger nu 14,2 kg enligt våran våg så hon är fortfarande liten
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    2Fina skrev 2011-01-20 07:53:48 följande:
    rosaNapp, nä fy, tre i sängen kan inte vara roligt Jag har svårt med en, får dödligt ont i ryggen av att samsova.

    Ska till att äta frukost nu, Leyas favvofrukost (och som hon faktiskt äter) är te och macka, doppar mackan i tet. Smask! Gått upp 2 hg på bara några dagar Väger nu 14,2 kg enligt våran våg så hon är fortfarande liten
    Då är J rena jätten med sina 15.6 Hon har tagit igen hälften av det kilo hon tappade mellan jul och nyår.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • tanucik

    Då är Julia ännu större, av någon anledning väger hon hela 16,8 kg väldigt konstigt med tanke på hennes aptit.

    Julia har inte varit så intresserad av bokstäver och siffror. Har lärt sig A och M för ett bra tag sedan och kunde skriva mama på ett papper. Hon fick hello kitty dator i julklapp och har nu blivit väldigt intressrad, har lärt sig de flesta bokstäver nu och hittar de väldigt snabbt på tangentbordet. Hon brukar räkna ihop saker, men ibland blir det fel. Men hon räknar till 10 på både svenska och ryska

  • memba

    Oj vad era är duktiga! Kevin kan räkna, men till tio tror jag, bokstäver har vi inte börjat med alls! Fy på mig, nu går han dessutom hos dagmamma så jag vet inte hur mycket han lär sig där!

    DP: Här är en till liten smörgåsdoppare! Nästan enda sättet att få honom att äta smörgås!

    Jag har en liten pinne till son jag! Osäker på längden, men han har 104-110 i storlek och väger runt 17 kg! Han är jättespinkig å äter som en råtta! Välling, soppa, drickyoghurt å frukt är det bästa just nu! Tvärtemot många barn gillar han inte snabbmackaroner!

    Sambon kom hem med ett X-box igår så nu är det action i huset! Har någon tips på bra barnspel?

  • RosaNapp

    Igårkväll vaknade V och hostade och hostade. Inte vanlig hosta eller slemhosta, lät som han hade svalt något som satt sig fel. Men det hade han inte enligt honom själv. Han fick luft och så så jag var inte orolig, men han hade det jobbigt. När jag kollade på 1177.se sen så läste jag om falsk krupp. Inte för att jag märkt att han varit förkyld igen, idag är han dock lite snorig, men hostan var skällande, han hade svårt att andas (som han sa), hade panik i princip och det blev bättre när jag tog upp honom. Så det kanske var det ändå?

  • 2Fina
    RosaNapp, usch vad skrämmande!! Jobbigt om dom inte får luft

    Varit på öron med Leya idag och hon har fått tid till operation den 15 februari, äntligen ska hon få rör i öronen. Vet dock inte riktigt hur vi ska lösa det, jag vill ju hemskt gärna vara med Leya där men jag helammar ju än, kan ju ha ändrat sig tills dess men om inte? Hmm... Kanske åker vi hela familjen.... vi får se hur läget ser ut.
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • mumia

    DP - hur gammal är Billy nu?
    Skönt att nu i ska få ordning på öronen för tösen!


    Jolina är helt underbar!
  • 2Fina

    Mumia, han blir sex månader nästa vecka Hur mår du själv då?


     


     


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • obelix
    memba skrev 2011-01-18 22:12:42 följande:
    Obelix: Jag bor i Sverige sen 2 år tillbaka, separerade från Kevins pappa och har numera en till liten gosse!
    aha okej. Grattis till den nya lilla sonen!
Svar på tråden MajMammor 2007 15