• Äldre 11 Feb 08:52
    152376 visningar
    2830 svar
    2830
    152376

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Tess82
    Äldre 8 Jun 12:36
    Memba: här testas gränserna dagligen. Linnea är en mycket bestämd och envis liten tjej som vill ha sin vilja igenom. Visst är det bra att vara envis men tålamodskrävande för oss just nu. Går lite bättre när hon är med sin pappa, mej testar hon mer.
  • Tess82
    Äldre 8 Jun 12:40

    Måste ju meddela att jag fick jobbet jag var på intervju för. Fick besked imorse . Sen skulle jag sätta mig och göra en hemtenta, lite svårt att hålla fokus på den men det kändes som att även den gick ganska bra. Hoppas att resten av dagen blir lika bra nu bara.


    I eftermiddag är det dags för 4-års koll, hade hembesök av BVC förra veckan och idag blir det vägning och mätning + synkoll och jag bad även om att de skulle kolla hörseln så jag hoppas att det blir av idag också.


  • Äldre 8 Jun 14:32
    Tess82 skrev 2011-06-08 12:40:03 följande:

    Måste ju meddela att jag fick jobbet jag var på intervju för. Fick besked imorse . Sen skulle jag sätta mig och göra en hemtenta, lite svårt att hålla fokus på den men det kändes som att även den gick ganska bra. Hoppas att resten av dagen blir lika bra nu bara.


    I eftermiddag är det dags för 4-års koll, hade hembesök av BVC förra veckan och idag blir det vägning och mätning + synkoll och jag bad även om att de skulle kolla hörseln så jag hoppas att det blir av idag också.


    Grattis till nya jobbet red

    Hörseltest ingår i 4 års kontrollen så den borde de kolla
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Tess82
    Äldre 8 Jun 16:43
    2små2stora skrev 2011-06-08 14:32:56 följande:
    Grattis till nya jobbet red

    Hörseltest ingår i 4 års kontrollen så den borde de kolla

    Tack!


    Här ingick det tydligen inte utan det skulle bara vara syntest. Tyvärr så hade jag en trött tjej som inte alls ville vara med om några tester. Lyckades få väga och mäta och hon gick balansgång men sen var det stopp. Får göra ett nytt försök om en vecka men då får hennes pappa följa istället för då brukar det inte vara lika mycket protester.

  • Äldre 9 Jun 14:50
    Tess82 skrev 2011-06-08 12:40:03 följande:

    Måste ju meddela att jag fick jobbet jag var på intervju för. Fick besked imorse . Sen skulle jag sätta mig och göra en hemtenta, lite svårt att hålla fokus på den men det kändes som att även den gick ganska bra. Hoppas att resten av dagen blir lika bra nu bara.


    I eftermiddag är det dags för 4-års koll, hade hembesök av BVC förra veckan och idag blir det vägning och mätning + synkoll och jag bad även om att de skulle kolla hörseln så jag hoppas att det blir av idag också.


    Grattis!! Gud vad kul! Skönt att få jobb på närmare håll

    Här läre väl inte Leya få komma på någon 4-års kontroll, hon som nyss varit på 3-års....
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Tess82
    Äldre 9 Jun 17:22
    2Fina skrev 2011-06-09 14:50:51 följande:
    Grattis!! Gud vad kul! Skönt att få jobb på närmare håll

    Här läre väl inte Leya få komma på någon 4-års kontroll, hon som nyss varit på 3-års....
    Tack, ja det är jätteskönt, ska dit och skriva papper och disskutera lön imorgon sen kan jag slappna av.
  • Äldre 13 Jun 18:49

    Min lillasyster gifte sig i lördags och jag fick äran att vara barnvakt till hennes lille pöjk på 9 månader. Skapligt ringrostig man är på småbarn
    Men så mysigt det var med ett litet knyte som snusa i spjälsängen!! saknar honom redan.
    Själv har jag ju lite drygt 3 månader kvar tills mitt eget knyte ska titta ut


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 13 Jun 19:02
    mumia skrev 2011-06-13 18:49:46 följande:
    Min lillasyster gifte sig i lördags och jag fick äran att vara barnvakt till hennes lille pöjk på 9 månader. Skapligt ringrostig man är på småbarn
    Men så mysigt det var med ett litet knyte som snusa i spjälsängen!! saknar honom redan.
    Själv har jag ju lite drygt 3 månader kvar tills mitt eget knyte ska titta ut
    Man kommer in i det rätt snabbt
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Äldre 13 Jun 22:20
    2små2stora skrev 2011-06-13 19:02:13 följande:
    Man kommer in i det rätt snabbt
    Ja man gör ju det! och lättare blir det ju med sin egen som man förhoppningsvis känner lite bättre.
    Jag hade ju fullt sjå att jaga detta vilddjur som aldrig var still, till skillnad mot Jolina som satt där man satt henne tills den dagen hon lärde sig gå Mitt hem är inte riktigt barnanpassat än...
    Jolina är helt underbar!
  • Trekid­z
    Äldre 14 Jun 22:56

    Den 9 juni kom en liten Lovisa till världen :) 3345 g o 48 cm lång. En perfekt förlossning där vi för en gångs skull hann komma in i tid och ffa få uppleva en förlossning utan krystvärkar i bilen osv. Denna ggn var vi inne 01 och 05.45 är minitjejen ute, lustgasen var min stora vän, samma bm som förlöste Elias, en underbar människa...

Svar på tråden MajMammor 2007 15