• Äldre 11 Feb 08:52
    152629 visningar
    2830 svar
    2830
    152629

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 17 Jul 22:37

    Hej hej!

    Hoppas att allt är gott med alla 4-åringar och deras familjer.

    Jag är hemma hela sommaren och njuter med ungarna innan studierna tar vid igen. Har 3 år kvar.

    Sugen på syskon är jag, men det blir nog ingenting förrän 2013- någon annan som tänkt syskon då?

    Ha det gott.


  • Tess82
    Äldre 18 Jul 08:34
    dalkulla85 skrev 2011-07-17 22:37:58 följande:
    Hej hej!

    Hoppas att allt är gott med alla 4-åringar och deras familjer.

    Jag är hemma hela sommaren och njuter med ungarna innan studierna tar vid igen. Har 3 år kvar.

    Sugen på syskon är jag, men det blir nog ingenting förrän 2013- någon annan som tänkt syskon då?

    Ha det gott.

    Vad skönt att vara hemma och njuta av sommaren. Lycka till med studierna, vad var det du läste?

    Här planeras inga syskon, vi har ju 3 barn med sambons två stora så det känns som att det räcker. Inte så sugen på att utsätta min kropp för en till graviditet heller, hade ju såna problem med foglossning sist, känner fortfarande av det ryggen ibland.  
  • Äldre 18 Jul 21:46

    Dalkulla - hej, det var längesen!
    Här är syskon på G i magen, sen är vi "klara"


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 19 Jul 00:02

    Här blir det inga fler syskon heller 4 st räcker gott


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Äldre 24 Jul 22:50

    Hej tjejer!

    Länge sedan jag skrev här i tråden men jag tittar till er lite då och då!

    Ville skriva till er häärliga majmammor 2007 att jag plussade igår efter nästan 2 års syskonförsök!

    Är så himla glad och lättad att vara gravid igen! Lite orolig såklart att det inte ska gå vägen.

    Hoppas ni alla har det bra, ses att du mumia även är gravid, Grattis! Fler gravida just nu?

     

  • Äldre 24 Jul 23:33
    Sötboll skrev 2011-07-24 22:50:33 följande:
    Hej tjejer!

    Länge sedan jag skrev här i tråden men jag tittar till er lite då och då!

    Ville skriva till er häärliga majmammor 2007 att jag plussade igår efter nästan 2 års syskonförsök!

    Är så himla glad och lättad att vara gravid igen! Lite orolig såklart att det inte ska gå vägen.

    Hoppas ni alla har det bra, ses att du mumia även är gravid, Grattis! Fler gravida just nu?

     
    Grattis
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Äldre 25 Jul 10:20

    Tack tack

  • Tess82
    Äldre 25 Jul 10:30
    Sötboll skrev 2011-07-24 22:50:33 följande:
    Hej tjejer!

    Länge sedan jag skrev här i tråden men jag tittar till er lite då och då!

    Ville skriva till er häärliga majmammor 2007 att jag plussade igår efter nästan 2 års syskonförsök!

    Är så himla glad och lättad att vara gravid igen! Lite orolig såklart att det inte ska gå vägen.

    Hoppas ni alla har det bra, ses att du mumia även är gravid, Grattis! Fler gravida just nu?

     

    Jättegrattis, håller tummarna att allt går bra såklart.
  • Äldre 25 Jul 11:54
    Sötboll skrev 2011-07-24 22:50:33 följande:
    Hej tjejer!

    Länge sedan jag skrev här i tråden men jag tittar till er lite då och då!

    Ville skriva till er häärliga majmammor 2007 att jag plussade igår efter nästan 2 års syskonförsök!

    Är så himla glad och lättad att vara gravid igen! Lite orolig såklart att det inte ska gå vägen.

    Hoppas ni alla har det bra, ses att du mumia även är gravid, Grattis! Fler gravida just nu?

     
    Grattis!
  • Trekid­z
    Äldre 25 Jul 12:27

    Sötboll: GRATTIS :) När är det beräknat med syskon? Är inte gravid men som du kanske läst så kom vår lilla 3:a den 9 juni i år, en liten Lovisa


    Alla goda ting är 3: Elias Tilde & Lovisa :)
Svar på tråden MajMammor 2007 15