• Essmo

    Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...

    Vi kör vidare med ännu en tråd {#lang_emotions_cool}

    Här samlas vi scrappande vänner gamla som nya. {#lang_emotions_smile}

    Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, delar med oss av tips och egna idéer ! {#lang_emotions_smile}Första tråden hittar du här
    Andra tråden hittar du här

    Tredje tråden hittar du här
    Fjärde tråden hittar du här
    Femte tråden hittar du här
    Sjätte tråden hittar du här

    Här hittar du länkar till Svenska Scrapbutiker

    Här hittar du länkar till våra bloggar

    {#lang_emotions_flower}Välkomna{#lang_emotions_flower}


  • Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...
  • Essmo
    Pyret å Tilda; kul å se er igen! {#lang_emotions_laughing}

    I helgen är det mässa i Borås,nån som skall dit?
    Jag har fribiljett, men har inte bestämt mig än.. Har sån Jäkla foglossning. inge kul... Maiden; ååå va skoj med så många nya stämplar! Jag har beställt lite nya Sarah Kay-stämplar å läääängtar efter dom!

    Hoppas ni får en härlig helg!
    kram!! {#lang_emotions_flower}
  • Pyzzlan

    På tal om stämplar hörni så har jag sett att det finns Magnoliastämplar med piratmotiv. Är det någon som vet var man kan köpa dem eller hör de månne till någon gammal kollektion som inte finns längre?

  • Essmo
    Pyzzlan skrev 2010-03-12 12:02:04 följande:
    På tal om stämplar hörni så har jag sett att det finns Magnoliastämplar med piratmotiv. Är det någon som vet var man kan köpa dem eller hör de månne till någon gammal kollektion som inte finns längre?
    Hannas pysselstuga har Edwin som pirat
    Är det nån speciell som du är ute efter?
  • Coursell

    Påsk ....får nog titta in dit för är det något som indikerar vår så är det ju just påsken
    En av fördelarna med ett gult hus känner jag....så härlig färg nu när vårsolen lyser på det så  man får sån vårkänsla
    Höll på att bli tokig igår när vi åkte iväg till ett jobb väldigt långt bort och det börjar SNÖA igen Stora vita flingor dalade ner....får vara slut på det tycker jag

    Har uppdaterat min och storyhouse blogg med ett av mina senaste alster 016.jpg
    Kika gärna in för att se fler bilder http://bettanspysselblogg.blogspot.com
    http://storyhouse.blogg.se


  • Maiden
    Coursell skrev 2010-03-13 10:30:49 följande:
    Påsk ....får nog titta in dit för är det något som indikerar vår så är det ju just påsken En av fördelarna med ett gult hus känner jag....så härlig färg nu när vårsolen lyser på det så  man får sån vårkänsla Höll på att bli tokig igår när vi åkte iväg till ett jobb väldigt långt bort och det börjar SNÖA igen Stora vita flingor dalade ner....får vara slut på det tycker jag Har uppdaterat min och storyhouse blogg med ett av mina senaste alster Kika gärna in för att se fler bilder bettanspysselblogg.blogspot.comstoryhouse.blogg.se
    Ser spännande ut - rusar dit!
    maidens.blogg.se - en pysslande skogalen hårdrocksmamma
  • Pyzzlan

    Essmo: Du är en pärla - tusen tack för tipset! Det är nog ingen skild jag söker efter utan jag har ett dödsskallepapper från Magnolia och flera pirattokiga små killar i bekantskapskretsen, så jag tänkte göra några piratkort åt dem.

    Här skiner solen idag, så man får riktigt vårkänslor. Jag har varit och handlat litet vårblommor till balkongen idag. Måste få litet uppiggning nu!

    Hoppas solen skiner på er andra också!  

  • Amelié77

    Första dagen på vintersemestern och Agnes får magsjuka....vilken timing! Jag som har 1000 saker jag måste hinna fixa nu, ska bl.a. ha loppisbord från imorgon och måste hinna gå igenom allt som ska säljas. Nu ligger vi bara på soffan och tittar på Mora Träsk och halvsover.

  • Cattis67

    Fyy för magsjuka!! Hoppas ni kryar på er snabbt!

    Jag har en ny layout i bloggen, till en tävling där man skulle scrappa i färgerna gult, grönt och brunt.

    www.kathis.blogg.se

    Ha en skön söndag!

Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...