• Essmo

    Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...

    Vi kör vidare med ännu en tråd {#lang_emotions_cool}

    Här samlas vi scrappande vänner gamla som nya. {#lang_emotions_smile}

    Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, delar med oss av tips och egna idéer ! {#lang_emotions_smile}Första tråden hittar du här
    Andra tråden hittar du här

    Tredje tråden hittar du här
    Fjärde tråden hittar du här
    Femte tråden hittar du här
    Sjätte tråden hittar du här

    Här hittar du länkar till Svenska Scrapbutiker

    Här hittar du länkar till våra bloggar

    {#lang_emotions_flower}Välkomna{#lang_emotions_flower}


  • Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...
  • bitte71

    Tack sötisar för väkomnandet {#lang_emotions_kiss}{#lang_emotions_kiss}{#lang_emotions_kiss}

    MiS: SLUT på cardstock????!!!! Hur är det möjligt? DÅ måste du ju genast shoppa lite, kanske blir mer än bara cardstock Annars kan man ju använda mönstrat papper som bakgrund också, det funkar det med

    Finns det nån som har bra tips på billiga och bra album för 12"x12"-layouter? Det är ju erbarmeligt tråkigt att behöva lägga pengar på sånt, men nu börjar det kännas nödvändigt.

    Jag har uppdaterat el bloggo, så ni är välkomna in *pekar nedåt*


  • Cia o krabaten

    Bitte: Jag köper sällan album, men de senaste 4 har jag köpt 2+2 när butiker lagt ner eller haft 50% iaf. Då blir det iaf överkomligt...


    Här har vi minimässa i helgen
    5butiker som ställer ut så det blir nog ett och annat shoppat då !
    Album och förlängningsskruvar behöver jag=också tråkigt
  • Essmo

    Hello girls!

    Bitte, jag köper mina album på Clasolsson för 89kr, det är ju inte så kul å lägga massa pengar på album när man kan köpa papper å dekos istället Cia, åh va kul med mässa, jag har inte shoppat på huuuuur länge som helst...

    Jag har uppdaterat bloggen med ett altrat block å en liten bild på Freja
    Välkomna in


  • Amelié77

    Tiimari brukar ha kuponger där man får köpa 2 varor till priset av 1, då brukar jag köpa 2 album. Vet dock inte om de brukar ha samma erbjudande i Sverige.

  • Örnen76
    bebisjakt skrev 2010-05-28 10:21:24 följande:
    Jag köper sådana paket i ullared som innehåller ett album, då får man papper, sax och lite dekorationer samt ett album för ca 50 kr :) Helt oekj :D
    Är det 12x12 album?
    kika gärna in i min blogg ornen.blogg.se/
  • Cia o krabaten

    Halloj


    Regn ute innabar pyssel inne för mig idag
    Först ett halsband! Jösses vad tacksam den hobbyn är!
    Inte så fasligt dyrt och det går snabbt att göra. Gör man fel är det bara göra om och man har inte förlorat ngt
    Men å andra sidan är det inget jag sparar som albumen och tittar på sådär
    Scrapmässa idag och många hundralappar rök, men köpte inget av det jag "behövde"
    Uppdaterat bloggen och det kommer ske flera ggr i helgen, fick bråttom att få ut alla för att få med bloggpartyt!
    Välkomna in
  • Lingonflickan

    Som väntat blev det inte bara papper. En snabb sväng för mer cardstock och notan hamnade runt 500 kr {#lang_emotions_dreamer}


    Rör min familj och du släpper löst ett vilddjur!
  • Cia o krabaten
    Lingonflickan skrev 2010-05-29 20:05:04 följande:
    Som väntat blev det inte bara papper. En snabb sväng för mer cardstock och notan hamnade runt 500 kr
    Hihi
Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...