• Nype

    Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!

    Hej!
    Här håller ett gäng mammor ifrån Sundsvall och Timrå till. Vi snackar om alltifrån bästa vinterskorna, barnaktiviteter, trotsålder, dagishyvs till hur man får bort de tjuriga extrakilona på mammakroppen .
    Några har ett barn och andra har flera.
    Ålder på kidsen varierar från nykläckt till nästan vuxen.

    Ju fler desto roligare tycker vi så välkommen hit!  

    P.S. Är ni nyfikna på vilka barn och mammor som hänger här finns det en lista på förstasidan. Bara att kopiera och lägga till er själva om ni vill vara med  D.S.


    Två goa brudar! Livet är fantastiskt!
  • Svar på tråden Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!
  • snart mamma igen
    Allt går fort skrev 2010-03-06 12:57:38 följande:
    Nu ligger jag och Noel på sjukhuset=/ han har åkt på rs=/ än så länge är den "lugn" men det kan vända fort=/ han har massa slem och får adrenalin/koksalt varannan timme
    nämen hujja.. liten då Krya på sig Noel lille. {#lang_emotions_flower}
  • Allt går fort
    Guld gossarnas Super Mamma skrev 2010-03-06 13:09:23 följande:
    Allt går fort: Huga,lille killen då...sa ju att det var mkt konstigtatt han fick vara hemma,min älsta son smittades ju av RS då han var 13 månader och han varså jätte sjuk att han fick sondmatas + syrgas och låg inlagd i 10 dagar...hu,stackars barn,hoppas det vänder åt  det bättre hållet för er del. Krya på sig Noel!
    ja ja kände det igår jag också kändes inte bra att vara hemma och bara vänta. tyvärr slutade han äta och kissa så då vart det att åka direkt.

    Nu blir han bara sämre och sämre men det är väntat. är så glad att vi ligger här endå och inte är hemma
  • Anna Conda

    Alltgårfort:Usch och huga.Håller tummen att han klarar det bra,och att det inte blir värre. Stackars liten.


    Mamma älskar Gurkan (060408) och Kotten (071011)!
  • Nype

    Anna Conda: hahaha älskar dig och dina ungar!! De står stadigt på jorden och har mycket att älska! {#lang_emotions_heart}

    Fru Degis: Kul att du hittade hit till nya tråden! Jag fick inte länka till den åt så många för då åkte jag på spamanklagelse så jag fick hålla tummarna att ni alla hittade via min presentation eller nåt.

    ErikaS: Välkommen hit!!


    Alltgårfort: nämen huga lillkillen då!!! Håller alla tummar och tår att han kryar på sig fort, fort, fort!!!


     


    Två goa brudar! Livet är fantastiskt!
  • Lucisen

    Storleken på våran 4-årng är 108 cm och 18,2 kg. Var på koll förra veckan =)
    Lillan har lunginflammation och hostar och har sig men går på penicillin så nu kan det bara bli bättre TACK OCH LOV!!
    Inga fler sjukdommar vill vi ha nu.


    Mamma till världens goaste Lucas och sessan Izabelle
  • Anna Conda

    Hörni,jag hittade en tråd om vilket kändis man vill spela sovrumsgolf med  .Så ut med språket,vem är ni sugna på? Kille eller tjej,straight eller gay Själv tycker jag det är svårt,finns många snyggingar och vackra ansikten,men inte så många som jag skulle trycka upp mot en vägg och klä av nakna Men iallafallerall.
    Viggo Mortensen som Aragorn,Johnny Depp som Jack Sparrow,Owen Wilson,Brittany Murphy,Juliette Lewis....  (Va? Vadå? Märks det att man varit i ett förhållande i tio år,är det så ni tänker )


    Mamma älskar Gurkan (060408) och Kotten (071011)!
  • carolinae

    Hmm... Daniel Day Lewis eller Jonny Depp skulle jag nog kunna tänka mig en sväng i halmen med... haha...


  • Nype

    hmm klurigt... vet ju knappt namnen på alla godingar nu för tiden men det finns/fanns ju en del snyggingar som man dregglar lite extra över då man väl ser dem på TV:n Hur många får man dra till med?
    Några som redan nämnts är ju Viggo Mortensen, Brad Pitt, Owen Wilson, Johnny Depp.... vilka finns det mer..? Heath Ledger (innan han dog såklart! huu ), Patrick Dempsey, Eric Dane, Bon Jovi, ibland kan jag kanske tänka mig Seal om han lovar att sjunga , sångaren i Pain of Salvation (mm), Lars Winnerbäck vill jag kanske inte riktigt rulla runt i halmen med men han kan få vara med som stämningshöjare!
    Hmm brudar har jag inte tänkt på... men vad fasiken! Får man chansen ska man väl ta den!! Ställer upp på Brittany Murphy jag med! Noomi Rapace kanske? Några ur Lword är inte heller pjåkiga


    Trots denna digra lista känns det absolut som om jag glömt väldigt många läckerbitar (graviddemensen slår till även såna här smarriga gånger! ).. får väl ta upp detta ämne igen då jag väl kommer på ngn mer!


    Två goa brudar! Livet är fantastiskt!
  • Nype

    Pink för sjutton gubbar!!!


    Två goa brudar! Livet är fantastiskt!
Svar på tråden Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!