• Nype

    Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!

    Hej!
    Här håller ett gäng mammor ifrån Sundsvall och Timrå till. Vi snackar om alltifrån bästa vinterskorna, barnaktiviteter, trotsålder, dagishyvs till hur man får bort de tjuriga extrakilona på mammakroppen .
    Några har ett barn och andra har flera.
    Ålder på kidsen varierar från nykläckt till nästan vuxen.

    Ju fler desto roligare tycker vi så välkommen hit!  

    P.S. Är ni nyfikna på vilka barn och mammor som hänger här finns det en lista på förstasidan. Bara att kopiera och lägga till er själva om ni vill vara med  D.S.


    Två goa brudar! Livet är fantastiskt!
  • Svar på tråden Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!
  • Nype

    Tussilago: välkommen hit!! Kul med nya
    Jag har tre ungar, en som fyller fyra i maj, en som blir två i augusti och så en som blir tre veckor på tisdag
    Nu har väldigt många av de som hängt härinne gått över till gruppen jag startade på fb men det har inte blivit samma genomslag som här så vi är några tappra kvar här Om inte annat så får vi som är på både fl och fb försöka föra samman information om träffar mm mellan grupperna

    Guldgossarnassupermamma: börjar tyvärr få ont i halsen och känna mig hängig Kan mao inte garantera att jag kan ses imorgon och sen är ju frågan om det vore så smart..? Finns ju en viss smittorisk isf :-/ Hur ser fredag ut för dig annars? Kanske kan ses på kyrkis isf?


    Två goa brudar! Livet är fantastiskt!
  • Nype

    Nämen just i fanken!! Hur virrig är inte jag?! haha
    Jag kan ju inte då tyvärr Min brorsdotter fyller år då och sen ska vi väl på ngn brasa. Hur ser nästa vecka ut? 


    Två goa brudar! Livet är fantastiskt!
  • fru degis

    Hallå! Är sidan på fb fortfarande igång?? Hittar inte igen den???
    Hur är det med alla annars?
    Själv blir man tjockare o tjockare, hur ska detta gå?? Grymt ont i ryggen...

  • Vix

    tjosan hejsan, här är Vix ;) Har varit lite frånvarande men är nu tillbaka. :)

    Här är sidan på facebook. Gå in under Grupper på vänstra spalten så kan du hitta oss där om du har gått med :)
    http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=103569156346214

    Vad säger ni tjejer ska vi inte försöka träffas något i sommar? Skulle vara så himla roligt tycker jag.

    Kramen.


    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ ¸.?°´¯)
  • Guld gossarnas Super Mamma

    Vix:Hej på dig!    träffas mer än gärna,men verkar vara svagt intresse nu för tiden för flera...tyvärr...men vi får se till att få ihop en träff ändå,sen får det rulla på,håller man igång en fungerande träff,så kanske det blir bättre för alla med.Hoppas ju på träff ändå.  Kram!  {#lang_emotions_flower}


    HAR VÄRLDENS VACKRASTE BARN!
  • lillamye

    kikar in och kollar om alla mår bra länge sen man var här inne.

    sj var jag med tove på 4års koll idag och allt var bara bra,
    tösen är nu 100cm och 17,2kg har 98/104 i kläder,

    hur stora är era som är född 2006?

    ha en bra dag

  • Allt går fort

    även om du frågade om 2006 barnen så skriver ja in dottern. Hon är 103.5 och 17.1 kg och är född Juni  07.

    Jag är gärna med på fika=)

  • Kickiliina

    Liam är 107cm åh väger 21.9...... Född 20/3-06


    ¸.?°´¯) ♥ (¯`°?.¸ Lucas & Liam - Mammas Trollungar ¸.?°´¯) ♥ (¯`°?.¸
Svar på tråden Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!