• yrväder

    Sytråden spinner vidare - lila tråd

    Sytråden spinner vidare - Lila tråd
    Här samlas vi sömnadsintresserade, nybörjare eller erfarna, oavsett vad vi syr. Alla är välkomna med tips, idéer, frågor, ge och få inspiration eller bara visa upp sina alster!

    UFO = Unfinished Object, är en hyllvärmare som vi av någon anledning inte färdigställt.

    Länkar till mönster, butiker etc finns i första inlägget.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-08 10:06
    Vår systertråd om maskinbroderi

    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49701427.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-26 18:15
    Billiga egendesignade namnlappar på etsy
    www.etsy.com/shop/worldsalelabel

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 18:18
    Ny tygbutik: lilofant.jetshopmini.se

  • Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd
  • Ogabinne

    Jag vill också se ak's lappar! Är så sugen på att beställa mend et får nog vänta lite till. Har visserligen en sådär 80 lappar kvar från minanamnband så det är ju inte kris ännu men man bliiir ju såsugen på nya fina!

    Usch vad jobbigt Knastroll, jag hoppas allt går bra för dig. ♥

  • Du och Jag ver2

    Shit vad ni har skrivit idag!!

    Haha Ogabinne - snygg mailadress!!!

    Tinnis - jag har också använt SoS jersey till annat än mudd - många mössor och scarfar/dreggellappar har det blivit. Samt både byxor och tröjor har jag haft det till. Sydde även en bärsjal i det förut - men - den fick hamna i tyghögen sen igen - tyckte den blev för tjock.

    Knastroll - hoppas att det inte är en elak knöl, förstår din oro.

    Ang mitt paket så är det just det att det står inte så mycket när man söker på sändningsnr - det var i Jönköping i torsdags - å sen står det att avin skickades till mig i fredags - that's it...


  • Knastroll82

    Tack för alla snälla ord, det värmer.
    Har just unnat mig ett hett bad med ljuvliga eteriska oljor och en hårinpackning, nu fattas bara massage och choklad för att få en perfekt kväll.

    Frida > annars kan jag hjälpa dig med designen om du vill.


  • ak74

    Nu fick jag gå och hämta datakabeln så nu ska det nog funka...

    Det blir i alla fall inget sytt för mig i kväll. Är helt slut och benen värker. Ska nog plocka fram stickningen och slöa i soffan istället



    Som ni ser... ingen kanonbild men jag är nöjd med lapparna. Fram- och baksida... Svarta med turkos text. Tror måtten är 3,5 x 3,5 cm
     
  • Lind1981
    mrsIce skrev 2010-10-20 18:31:08 följande:
    Klicka på "Nytt inlägg", välj "Redigera sida" och sedan "lägg till ny sida"
    Tackar....nu funkar det finfint!
  • Ogabinne
    ak74 skrev 2010-10-20 20:27:43 följande:
    Nu fick jag gå och hämta datakabeln så nu ska det nog funka...

    Det blir i alla fall inget sytt för mig i kväll. Är helt slut och benen värker. Ska nog plocka fram stickningen och slöa i soffan istället

     


    Som ni ser... ingen kanonbild men jag är nöjd med lapparna. Fram- och baksida... Svarta med turkos text. Tror måtten är 3,5 x 3,5 cm
     
    Åh så fina!
  • Lind1981
    ak74 skrev 2010-10-20 20:27:43 följande:
    Nu fick jag gå och hämta datakabeln så nu ska det nog funka...

    Det blir i alla fall inget sytt för mig i kväll. Är helt slut och benen värker. Ska nog plocka fram stickningen och slöa i soffan istället

    Som ni ser... ingen kanonbild men jag är nöjd med lapparna. Fram- och baksida... Svarta med turkos text. Tror måtten är 3,5 x 3,5 cm
     
    Kanonfina!! skulle oxå vilja ha sådarna....jag använder mig av dem från Mina namnband.se
  • Skumboll
    ak74 skrev 2010-10-20 20:27:43 följande:
    Nu fick jag gå och hämta datakabeln så nu ska det nog funka...

    Det blir i alla fall inget sytt för mig i kväll. Är helt slut och benen värker. Ska nog plocka fram stickningen och slöa i soffan istället

     


    Som ni ser... ingen kanonbild men jag är nöjd med lapparna. Fram- och baksida... Svarta med turkos text. Tror måtten är 3,5 x 3,5 cm
    Superfina!
    ♥ Simon ♥
  • Fiffa5
    Knastroll82 skrev 2010-10-20 20:25:18 följande:
    Frida > annars kan jag hjälpa dig med designen om du vill.
    Tack! Vad snällt av dig!  Ska fundera lite på hur jag vill ha dem ungefär så återkommer jag!
  • Fiffa5
    ak74 skrev 2010-10-20 20:27:43 följande:
    Nu fick jag gå och hämta datakabeln så nu ska det nog funka...

    Det blir i alla fall inget sytt för mig i kväll. Är helt slut och benen värker. Ska nog plocka fram stickningen och slöa i soffan istället

     


    Som ni ser... ingen kanonbild men jag är nöjd med lapparna. Fram- och baksida... Svarta med turkos text. Tror måtten är 3,5 x 3,5 cm
    Jättefina lappar!! Ngt liknande vill jag också ha!
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd