• Osmink­adSann­ing
    Äldre 9 Mar 09:23
    980990 visningar
    25153 svar
    25153
    980990

    Vad har du? tråd nr 6

    En enkel lektråd, svara bara på den enkla frågan vad har du?
     
    Den gamla:
    www.familjeliv.se/Forum-11-260/m46988988.html

    Jag har startat en ny tråd

    vad har du?

  • Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6
  • Äldre 30 Mar 16:17

    jag har inlett en ofrivillig soppdiet... (visdomstandsont)

    vad har du?

  • Osmink­adSann­ing
    Äldre 30 Mar 16:51

    sovmärken från kuddeen och du?

  • Äldre 30 Mar 20:34
    spöke skrev 2010-03-30 16:17:53 följande:
    jag har inlett en ofrivillig soppdiet... (visdomstandsont) vad har du?
    Been there i ett antal år förut. *pain* Lider med dig, verkligen. {#lang_emotions_foot_in_mouth}

    Jag har varit med mina föräldrar hem till min yngsta moster en sväng och grattat hennes minsting som blev 10 år den 25/3.

    Vad har du?
  • Osmink­adSann­ing
    Äldre 30 Mar 21:08

    jag har så jäkla ont så jag inte vet var jag ska ta vägen, tar därför tillfället i akt och skriver av mig lite (sluta läs om du inte bryr dig ) Har haft ont i skallbasen nu ett antal dagar, illamåendet går i vågor och värken liksom strålar upp i huvudet och ner över käkarna. Ligger i sängen och sover (idag 3 timmar) med kall handduk över huvudet, knaprar diclofenak och ibumetin men ingenting hjälper (känns liksom som om huvudet ska ramla av). Nu ger jag upp och går och lägger mig igen hoppas på att jag mår prima imorgon men gör jag det inte kanske jag bör kolla upp det :/
    .. Hoppas att ni andra mår mycket bättre än vad jag gör!

    vad har du?

  • Äldre 30 Mar 21:11
    OsminkadSanning skrev 2010-03-30 21:08:36 följande:
    jag har så jäkla ont så jag inte vet var jag ska ta vägen, tar därför tillfället i akt och skriver av mig lite (sluta läs om du inte bryr dig ) Har haft ont i skallbasen nu ett antal dagar, illamåendet går i vågor och värken liksom strålar upp i huvudet och ner över käkarna. Ligger i sängen och sover (idag 3 timmar) med kall handduk över huvudet, knaprar diclofenak och ibumetin men ingenting hjälper (känns liksom som om huvudet ska ramla av). Nu ger jag upp och går och lägger mig igen hoppas på att jag mår prima imorgon men gör jag det inte kanske jag bör kolla upp det :/ .. Hoppas att ni andra mår mycket bättre än vad jag gör!vad har du?
    Hoppas du mår bättre snart.

    Jag har satt igång Lynn Andersson's underbara gamla låt "I never promised you a rosegarden" så mamma får lyssma på nåt hon gillar. {#lang_emotions_dreamer}

    Vad har du?
  • Äldre 30 Mar 21:12
  • Majbar­nen
    Äldre 30 Mar 23:37

    Jag har grymt trötta ögon!

    Vad har du?

  • leia83
    Äldre 31 Mar 00:55

    blivit jækligt irriterad på min chef som anser att det ræcker med fyra timmars sømn efter nattarbete før att gå på kurs och sedan jobba natten igen

    vad har du?

  • Osmink­adSann­ing
    Äldre 31 Mar 10:00
    GossipGirl skrev 2010-03-30 21:11:58 följande:
    Hoppas du mår bättre snart. Jag har satt igång Lynn Andersson's underbara gamla låt "I never promised you a rosegarden" så mamma får lyssma på nåt hon gillar. Vad har du?
    Hoppas jag med {#lang_emotions_yell}

    Jag har fortfarande symptom

    vad har du?
  • Äldre 31 Mar 10:04

    Jag har fått veta att min ena kompis här i V-ås kör mig och min andra kompis här i V-ås hem till E-tuna i e.m.

    Vad har du?


Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6