• Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6
  • Yn84
    lalasmama skrev 2010-04-11 11:15:57 följande:
    jag har ett jobbigt munsår vad har du?
    Åh det suger! Har du nån bra salva? Kan rekommendera LHC annars, bra o billig!

    Jag har inte sovit tillräckligt känns det som

    Vad har du?
  • lalasmama

    LHC, är inte det ett hockeylag, låter lite jobbigt att ha dem på läppen.. hehe
    nä allvarligt, tack för tipset nä, jag har ingen salva, kanske kan komma iväg å fixa det imorron, finns den på apoteket?

    jag har en son med infekterade vattkoppor, nån som vet vad man ska göra med dem?

    vad har du?


    ♥ Jag älskar mina små prinsar ♥
  • OsminkadSanning
    Aint Your Fairytale skrev 2010-04-10 23:39:28 följande:
    Undrar om det var du som skrev om den jobbiga apelsinen förut som gjorde att jag började titta. Jag har sett denna och tycker den är sååå kul.
    ">

    " target="_blank">

    Vad har du?
    Det var det säkert Vet att jag skrivit det här förut iaf

    Jag har varit och shoppat

    vad har du?
  • lalasmama

    jag har beskurit äppelträdet.. undrar om ja klippte för mkt.. hmm..

    vad har du?


    ♥ Jag älskar mina små prinsar ♥
  • OsminkadSanning

    Jag har beslutsångest... vad ska jag undersöka? Hur skolan arbetar med mångfald eller hur skolan hanterar diskriminering, trakasserier och kränkande behandling?

    Fan det är så jäkla svårt att bestämma sig :/

    vad har du?

  • Aint Your Fairytale
    OsminkadSanning skrev 2010-04-11 18:19:11 följande:
    Jag har beslutsångest... vad ska jag undersöka? Hur skolan arbetar med mångfald eller hur skolan hanterar diskriminering, trakasserier och kränkande behandling?Fan det är så jäkla svårt att bestämma sig :/vad har du?
    Jag tycker du ska välja det med diskriminering, m.m. Det lät mest intressant.

    Jag har tänkt fixa middag nu.

    Vad har du?
  • OsminkadSanning
    Aint Your Fairytale skrev 2010-04-11 18:33:24 följande:
    Jag tycker du ska välja det med diskriminering, m.m. Det lät mest intressant.Jag har tänkt fixa middag nu.Vad har du?
    Då gör jag det
Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6