• Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6
  • OsminkadSanning

    spytt (galla) *hua* pga migrän... vore det inte för coctailen jag proppade i mig vis halv 8 så skulle jag nog ligga och snurra i sängen än :S

    vad har du?

  • Aint Your Fairytale
    OsminkadSanning skrev 2010-08-17 13:16:34 följande:
    spytt (galla) *hua* pga migrän... vore det inte för coctailen jag proppade i mig vis halv 8 så skulle jag nog ligga och snurra i sängen än :S

    vad har du?

    Låter härligt du... Det gör jag ibland på morgnarna, men det är ju inte direkt mycket som kommer när magen är tom. Foten i munnen

    Jag har kommit hem idag efter 4 dagar på vift med barnvaktning, 1-årskalas, slappande i sommarstugan, m.m. Tungan ute


     


    Vad har du?


    GRAVID v.18 - Minus 7,5-8kg // www.thecharmedone.blogg.se
  • OsminkadSanning
    Aint Your Fairytale skrev 2010-08-17 14:39:44 följande:

    Låter härligt du... Det gör jag ibland på morgnarna, men det är ju inte direkt mycket som kommer när magen är tom. Foten i munnen

    Jag har kommit hem idag efter 4 dagar på vift med barnvaktning, 1-årskalas, slappande i sommarstugan, m.m. Tungan ute


     


    Vad har du?


    Nej, men det är de där hulkningarna efter att magen är tom som är värst! känns som alla inälvor ska åka med ut. Nu har jag gett för mkt detaljer tror jag

    Jag har inte ätit ett skit sedan middagen igår

    vad har du?
  • Aint Your Fairytale
    OsminkadSanning skrev 2010-08-17 15:13:33 följande:
    Nej, men det är de där hulkningarna efter att magen är tom som är värst! känns som alla inälvor ska åka med ut. Nu har jag gett för mkt detaljer tror jag

    Jag har inte ätit ett skit sedan middagen igår

    vad har du?
    Haha, ingen fara. Jag är inte så äckelmagad av mig. Men kanske någon annan, hihi. {#emotions_dlg.djavulsk}

    Jag har tagit fram lite olika kex som jag ska ha ha mjölkfri ost på (som Philadelphia, m.m.). Mumma.

    Vad har du?
    GRAVID v.18 - Minus 7,5-8kg // www.thecharmedone.blogg.se
  • OsminkadSanning
    Aint Your Fairytale skrev 2010-08-17 15:30:12 följande:
    Haha, ingen fara. Jag är inte så äckelmagad av mig. Men kanske någon annan, hihi. {#emotions_dlg.djavulsk}

    Jag har tagit fram lite olika kex som jag ska ha ha mjölkfri ost på (som Philadelphia, m.m.). Mumma.

    Vad har du?
    what, är philadelhia mjölkfritt? eller finns det en mjölkfri variant?

    Jag har fortfara´nde inte ätit, ska jag våga?

    vad har du?
  • Aint Your Fairytale
    OsminkadSanning skrev 2010-08-17 15:37:56 följande:
    what, är philadelhia mjölkfritt? eller finns det en mjölkfri variant?

    Jag har fortfara´nde inte ätit, ska jag våga?

    vad har du?
    Nej, jag skrev SOM Philadelphia, så ni skulle förstå vilken slags ost jag menade... Sån mjuk som jag brer på kex och sånt, hehe... 

    Jag har ont i huvudet hela tiden.

    Vad har du?
    GRAVID v.18 - Minus 7,5-8kg // www.thecharmedone.blogg.se
  • OsminkadSanning
    Aint Your Fairytale skrev 2010-08-17 16:09:43 följande:
    Nej, jag skrev SOM Philadelphia, så ni skulle förstå vilken slags ost jag menade... Sån mjuk som jag brer på kex och sånt, hehe... 

    Jag har ont i huvudet hela tiden.

    Vad har du?
    aha då fattar jag

    Jag har ätit köttbullsmacka, och den ligger kvar i magen

    vad har du?
  • lalasmama

    Jag har varit på VC, bibblan, i en blomsteraffär, på café, i en klädaffär & handlat mat, + planterat växter + bakat 2 sorters kakor........ så nu är jag TRÖTT! hihi Skrattande

    vad har du?


    familjen = ♥
Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6