• Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6
  • OsminkadSanning

Jag har vispat vispgrädde med chokladsmak eller vad det heter det står i kylen nu och ska tydligen bli mousse

vad har du?

• lalasmama

Blev moussen god?? Mkt eller lite chokladsmak? Sött?

Jag har varit på julmarknad!! Mysigt med snö för en gångs skull!!

Vad har du?

• VirrigaVerna

Jag har en kräksjuk man Kräks

Vad har du?

Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
  • OsminkadSanning
    lalasmama skrev 2010-12-05 16:15:56 följande:
    Blev moussen god?? Mkt eller lite chokladsmak? Sött?

Jag har varit på julmarknad!! Mysigt med snö för en gångs skull!!

Vad har du?
    äter den nu, jag var så mätt förut så den gick inte ner... men nu så... smakar.... hmm lite kornig, mkt chokladmak, smakar lite vattnigt.... hmm tar en liten smakbit till...ja, jo det funkar men inget jag skulle bjuda på såhär rakt uppochner.... men att ha i tårta skulle nog blir toppen! om jag inte missminner mig så smakar typ pucko likadant, den här gryniga känslan... men gott absolut!

Jag har provat vispgrädde med chokladsmak nu, har bara jordgubben kvar nu då, citronen vill jag nog inte testa ;)

vad har du?
  • OsminkadSanning
    OsminkadSanning skrev 2010-12-05 17:34:23 följande:
    äter den nu, jag var så mätt förut så den gick inte ner... men nu så... smakar.... hmm lite kornig, mkt chokladmak, smakar lite vattnigt.... hmm tar en liten smakbit till...ja, jo det funkar men inget jag skulle bjuda på såhär rakt uppochner.... men att ha i tårta skulle nog blir toppen! om jag inte missminner mig så smakar typ pucko likadant, den här gryniga känslan... men gott absolut!

Jag har provat vispgrädde med chokladsmak nu, har bara jordgubben kvar nu då, citronen vill jag nog inte testa ;)

vad har du?
    glömde, inte sådär äckligt söt enl mig, fyllig chokladsmak skulle jag säga, men som sagt lite kornvarning.
  • Josefine Hedlund

Jag har smakat vispgrädde med jordgubbssmak. Den var god till kladdkaka=)

VAd har du?

Nellie 091119 Mitt allt
  • Bluemint

Jag har varit på julbord med jobbet ikväll. Mätt som en plätt såklart

Vad har du?

Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6