• Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6
  • OsminkadSanning

    Jag har haft en session med min pt på Wii... hon var inte nådig Flört

    vad har du?

  • OsminkadSanning

    flexibility.... plankan var involverad å så var det nå flygplan och massa annat jox Började dock bra med vanliga aerobicssteg, men plankan på sidan och vanliga plankan *hua* undrar vad hon ska göra med mig på onsdag :-S

    Jag har kollat  på filmen i tråden "Mår illa. Helt sjukt" och jag är bestört och ledsen, skulle bara vilja hämta pojken och krama honom och säga att allt blir bra nu, ingen mera hot sauce och kall dusch :'(

    vad har du?

  • Aint Your Fairytale
    OsminkadSanning skrev 2010-12-06 10:07:21 följande:
    flexibility.... plankan var involverad å så var det nå flygplan och massa annat jox Började dock bra med vanliga aerobicssteg, men plankan på sidan och vanliga plankan *hua* undrar vad hon ska göra med mig på onsdag :-S

    Jag har kollat  på filmen i tråden "Mår illa. Helt sjukt" och jag är bestört och ledsen, skulle bara vilja hämta pojken och krama honom och säga att allt blir bra nu, ingen mera hot sauce och kall dusch :'(

    vad har du?
    Hmm,  känner inte till... Har du Wii Fit Plus kanske eller något annat träningsprogram till Wii Fit?! Tungan ute
    GRAVID v.34, BF 23/1-2011 =0D // www.thecharmedone.blogg.se
  • OsminkadSanning
    Aint Your Fairytale skrev 2010-12-06 10:17:52 följande:
    Hmm,  känner inte till... Har du Wii Fit Plus kanske eller något annat träningsprogram till Wii Fit?! Tungan ute
    Nepp inget wii fit, har precis köpt mitt wii, köpte ett personal trainer spel på rusta för 200 spänn *haha* körde träningen flexibility, finns yoga, cardio... ja å några fler...

    Jag har inte börjat plugga än och nu brinner det i knutarna

    vad har du?
  • Aint Your Fairytale
    OsminkadSanning skrev 2010-12-06 11:29:43 följande:
    Nepp inget wii fit, har precis köpt mitt wii, köpte ett personal trainer spel på rusta för 200 spänn *haha* körde träningen flexibility, finns yoga, cardio... ja å några fler...

    Jag har inte börjat plugga än och nu brinner det i knutarna

    vad har du?
    Jaha okej, hehe.
    GRAVID v.34, BF 23/1-2011 =0D // www.thecharmedone.blogg.se
  • spöke
    Aint Your Fairytale skrev 2010-12-06 11:32:03 följande:

    Jag har gjort ett inlägg i min blogg där jag hoppas folk gissar på bebis kön och när den kommer. Drömmer
    (thecharmedone.blogg.se)

    Vad har du?


    Jag har gissat (fast i en annan tråd).
    Vad har du?
  • lalasmama

    Jag har lite ångest över att börja jobba imorron igen efter en veckas "ledighet" (med sjukt barn..) :-S men får tänka att "det är bara 2 veckor sen julledigt till efter nyår!!"

    Vad har du?

Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6