• Creamemma

    Någon som är runt 24 o precis börjat försöka som vill följas?

    Vi kan ge tips, råd och inspirera varann. Har ont om vänner som längtar efter barn.


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-19 21:57
    med spänning =)
  • Svar på tråden Någon som är runt 24 o precis börjat försöka som vill följas?
  • Sweetiee

    är 23 och har även vi börjat försöka igen :)
    har en son på 5år från ett tidigare förhållande,
    längtar som bara den och känner att tiden går otroligt sakta just nu..

  • Vicky85

    Hej!

    Jag hoppar gärna in här! Är 24 år (25 år om 3 veckor) o vi har precis börjat föröska! Har ÄL nu idag el imorrn o fick en glad gubbe på mitt ÄL test nu imorse :) Sexade igår o ska väl få till en gång till nu! För man är ju som mest fertil 48 timmar efter den glada gubben!

    Är SÅ spännande! Trodde man aldrig själv skulle få hamna här! Känns bara som man läst om alla andra i typ 2 år! Men nu är det äntligen vår tur!

    OM det skulle ta sig nu på första förösket (inget man ska räkna med) så får jag nog en perfekt 25 års present!!! ;)

  • MammaTillOliver
    Vicky85 skrev 2010-04-23 09:06:18 följande:
    Hej! Jag hoppar gärna in här! Är 24 år (25 år om 3 veckor) o vi har precis börjat föröska! Har ÄL nu idag el imorrn o fick en glad gubbe på mitt ÄL test nu imorse :) Sexade igår o ska väl få till en gång till nu! För man är ju som mest fertil 48 timmar efter den glada gubben! Är SÅ spännande! Trodde man aldrig själv skulle få hamna här! Känns bara som man läst om alla andra i typ 2 år! Men nu är det äntligen vår tur!OM det skulle ta sig nu på första förösket (inget man ska räkna med) så får jag nog en perfekt 25 års present!!! ;)
    jag tror ni lyckas {#lang_emotions_laughing} ni har ju redan haft sex igår och ska ha idag :P ha sex imorrn oxå så tar det sig ska du se ;) lycka till
  • Vicky85
    MammaTillOliver skrev 2010-04-23 10:33:23 följande:
    jag tror ni lyckas  ni har ju redan haft sex igår och ska ha idag :P ha sex imorrn oxå så tar det sig ska du se ;) lycka till
    ÅH! TACK för uppmuntringen!! Jo känns ändå som man har rätt ålder när det gäller fertil o så..men man kan ju aldrig veta! Men hoppas :)
  • Creamemma

    hej hej

    Har min BIM imorgon, kan vara den 30:e med, tider går så sakta.

    Längtar verkligen nu,har aldrig kännt såhär oförstårdig nu Lilja01 att om man träffar bekant med bebis så känns det.

    Har tänkt mkt på det du skrev Vicky att ohja, det skulle verkligen vara den bästa presenten ever  {#lang_emotions_smile}

    Min rara sambo längtar oxå men inte i närheten som jag.

    Missmary vad kul att du har en kompis som oxå försöker, roligt att följas åt eller hur?

  • lilja01
    Creamemma skrev 2010-04-28 22:26:33 följande:
    Längtar verkligen nu,har aldrig kännt såhär oförstårdig nu Lilja01 att om man träffar bekant med bebis så känns det.
    Tyvärr kan jag meddela att det bara blir värre också.. :( Men men, snart är det våran tur!

    Jag har också BIM imorgon eller på fredag, så jag tänkte göra ett test imorgon bitti.. Jag måste vara skengravid eller kanske till och med gravid på riktigt, för jag känner symtom efter symtom: Mår illa, är trött, metallsmak, öm i brösten, hade en liten blödning i fredags (ÄL+8). Låter verkligen som att jag är gravid, men det kan nog lika gärna vara så att jag vill så mycket att kroppen tror att det är något där inne.

    Usch, är så upprymd och nervös att jag inte kommer kunna sova inatt ;)
  • lilja01
    MammaTillOliver skrev 2010-04-21 20:11:15 följande:
    hej  är 25 år och det här är vårt 2a försök!! väntar BIM fredag!!
    Hur gick det för dig förresten? Har inte hört något..
  • Creamemma

    åh, vad kul du för berätta hur det gått, jag ska verkligen hålla tummarna,
    jag känner inga symptom förutom trötthet så jag tror inte det blivit något men det kan vara så olika annars är det bara o kämpa på, det är ju faktiskt väldigt spännande, men samtidigt jobbigt.=(

    fattas bara att jag får mens, åh,kommer bli så besviken.

    Nu ska jag drömma o mysa,

    Fridens liljor till imorgon

Svar på tråden Någon som är runt 24 o precis börjat försöka som vill följas?