• Agamemnon

    Barn i mars 2008 - 10

    Evighetstråden! Om jag har fattat rätt så kommer denna tråd inte att stängas efter tre månader...
    Så här kan vi nu babbla i all evighet - om oss, våra påhitt men ffa naturligtvis om våra små och deras påhitt - språkutveckling, motorik, potträning, hyss och bus!
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 10
  • sthlmfilur

    Trevlig midsommar på er.
    Jag tänkte vell att jag skulle komma in och visa att jag faktiskt lever. Jag har mått jätte dåligt under våren och kännt mig som ett vrak. Men nu är jag uppåt det mesta har börjat lösa sig. Fick sommarjobb i sommar så jag började igår. Trivs kanon. Barnen blir ju större och utvecklas kanon bra. Imran springer fram som bara den inga problem alls.. det gick fort bara han släppte och började gå.. emiliya pratar som vanligt hela tiden.. Men emiliya är fortfarande lite speciell och håller på utreds för autism/aspbergers syndrom.


    ha en underbar helg..


    kram sara


    Emiliya 080304 & Imran 090214 ljust-morkt.blogspot.com
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-06-25 10:08:11 följande:
    Men vad surt! Hoppas att ni kanske orkar en sväng till dansen iaf. Krya på sig!
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
    Tack! Jag känner mig så himla sjuk, ont i halsen, näsan bara rinner som en kran, ont i ena örat och huvudet. Bara väntar på febern Hjälper det att ta en liten nubbe redan nu eller är det en myt??
    -02 -08 -09
  • Agamemnon
    sthlmfilur skrev 2010-06-25 10:08:23 följande:

    Trevlig midsommar på er.
    Jag tänkte vell att jag skulle komma in och visa att jag faktiskt lever. Jag har mått jätte dåligt under våren och kännt mig som ett vrak. Men nu är jag uppåt det mesta har börjat lösa sig. Fick sommarjobb i sommar så jag började igår. Trivs kanon. Barnen blir ju större och utvecklas kanon bra. Imran springer fram som bara den inga problem alls.. det gick fort bara han släppte och började gå.. emiliya pratar som vanligt hela tiden.. Men emiliya är fortfarande lite speciell och håller på utreds för autism/aspbergers syndrom.


    ha en underbar helg..


    kram sara


    Alltid kul med ett livstecken! Skönt att allt börjar falla på plats nu iaf! Grattis till sommarjobbet och heja Imran! Tufft med utredningen men förhoppningsvis kommer de fram till vad som felar så hon kan få hjälp.
    LitenBlomma skrev 2010-06-25 10:11:49 följande:
    Tack! Jag känner mig så himla sjuk, ont i halsen, näsan bara rinner som en kran, ont i ena örat och huvudet. Bara väntar på febern Hjälper det att ta en liten nubbe redan nu eller är det en myt??
    Det skulle jag nog tro är en myt. Eller en ursäkt. Hoppas iaf att du känner dig lite bättre!

    Vi har haft en mysdag (allt plus bilder finns naturligtvis i bloggen). Olivia blev livrädd när vi började dansa så det gick ju inte så bra men annars hade hon kul. Ffa hemma sen, när hon fick kliva i poolen (som var för kall för att bada i så vi promenderade bara i den ) och när hon fick sitt nya fotbollsset.

    I morgon ska vi ta med oss jordgubbar och grädde och åka till sjukhuset. Plus att vi ska kolla på lite grejs till nya uteplatsen.
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • LitenBlomma

    Vi gick till midsommarfesten och hade jättekul! Jag fick springa och snyta mig var 5:e min (bokstavligen) Det var 5 barn till där, förutom mina 3, så de lekte och hade kul Jag klädde midsommarstången med blad och blommor. Meja fick en fin krans oxå.




    -02 -08 -09
  • Leos och Vincents mamma

    Hmm..undrar om vi får ett marsbarn till nu Jag och sambon råkade ha sex utan kondom igår..ooops! Lite halvfulla och sugna var vi Kom på i morse att jäklar det är ju midsommar Jaja, jag har nyligen haft mens så antagligen "klarar" vi oss.


    Älskade från första stund! Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon

    LitenBlomma: Skönt att du orkade gå, det är ju roligare och snora på en fest än ensam hemma. Jättefina bilder!

    LoVm: Ni gillar allt att leva farligt.

    Själv fick jag mens idag.


    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Leos och Vincents mamma

    Agamemnon: Haha, ja vi gör väl det Det roliga var att inte ens sambon tänkte på det. Men eftersom min mens slutade i tisdags så lär vi klara oss.


    Älskade från första stund! Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-06-26 19:50:18 följande:
    Agamemnon: Haha, ja vi gör väl det Det roliga var att inte ens sambon tänkte på det. Men eftersom min mens slutade i tisdags så lär vi klara oss.
    Hm, var det inte Movie som hade ÄL samma vecka som mensen...? Cool
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-06-26 19:52:24 följande:
    Hm, var det inte Movie som hade ÄL samma vecka som mensen...? Cool

    Jo just det..hmm..den som lever får se
    Nu är min mens ändå relativt regelbunden (kommer alltid på dag 30-35), vilket den aldrig har varit förut så jag borde ju inte ha ÄL redan.
    Men men, blir det så blir det..stackars våran släkt bara isf


    Älskade från första stund! Leo 050315 & Vincent 080325
  • Bobbenn

    Ni kan hämta min unge så slipoper ni va gravida. Tar ingen avgift alls


    Är det varmt här inne eller är det bara jag som är HET ?;)
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 10