• Agamemnon

    Barn i mars 2008 - 10

    Evighetstråden! Om jag har fattat rätt så kommer denna tråd inte att stängas efter tre månader...
    Så här kan vi nu babbla i all evighet - om oss, våra påhitt men ffa naturligtvis om våra små och deras påhitt - språkutveckling, motorik, potträning, hyss och bus!
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 10
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-07-02 08:59:13 följande:
    Då är det nog bäst du börjar hinta nu. Inte ens ett halvår kvar ju. Tipsa också om ebay. Betalade bara hälften mot vad den kostar här om den finns att få. Me like.
    Känner jag min man rätt så får jag köpa den själv och skriva att den är från honom
    -02 -08 -09
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-07-02 09:12:37 följande:
    Känner jag min man rätt så får jag köpa den själv och skriva att den är från honom
    Tråkmåns!

    Nu har jag lämnat Fismarie på dagis, köpt lax till ikväll och hämtat ut UV-kläderna. Helt tokigt med överdel + byxa för bara 99 kr men jag klagar då inte. Nu är det bäst att jag sätter igång att jobba så jag har råd med klockan.
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Leos och Vincents mamma

    Pust 31 grader varmt, klagar inte, men liite varmt är det att jobba i Nu har jag iaf jobbat klart för idag, men har 26 timmar kvar i helgen Så nu blir det att passa på att vara ute hela em och sola, nästa vecka ska det tydligen regna. Blir att grilla när sambon kommer hem, tyvärr inget vin till maten för jag börjar 7 i morgon bitti.


    Älskade från första stund! Leo 050315 & Vincent 080325
  • LitenBlomma

    För nån vecka sen gick jag på Circus med Meja. Nu har det kommit en till Circus hit så då tänkte jag att J kunde gå med henne ikväll. Nu ska vi gå och köpa lite dricka och godis att ta med och till fredagsmyset.


    -02 -08 -09
  • SchumiFerrari

    Idag har vi varit i Helsingör. Då såg vi Maria Montazami! Jag pratade lite med henne och fotade oss... Hon är ganska så lång...


    Muppen mars-08 Smurfen aug-09 muppensmamma.blogspot.com/
  • SchumiFerrari

    Liten Blomma: Är redan medlem sedan typ 3 år..

    Agamemnon: Kul att Oliven blivit så duktog!

    LoVm: jag jobbar oxå i helgen 7-13 imorgon och samma på söndag


    Muppen mars-08 Smurfen aug-09 muppensmamma.blogspot.com/
  • sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-07-02 07:58:47 följande:
    Kul med minimidsommar! Bättre sent än aldrig.

    Då verkar 14,6 ju inte vara tokstort iaf. Skorna jag köpte igår är iofs strl. 24 och det är ju rimligt så då har de väl helt enkelt så stora fötter.
    jo det är trevligt, men jätte trött efter jobbet idag..

    kul att höra stl för emiliya har stl 20-21 fortfarande
    Emiliya 080304 & Imran 090214 ljust-morkt.blogspot.com
  • Leos och Vincents mamma
    SchumiFerrari skrev 2010-07-02 18:55:53 följande:
    Liten Blomma: Är redan medlem sedan typ 3 år..

    Agamemnon: Kul att Oliven blivit så duktog!

    LoVm: jag jobbar oxå i helgen 7-13 imorgon och samma på söndag
    Du har lite mera humana tider Jag jobbar 7-20.30 imorgon och på söndag.
    Älskade från första stund! Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

    Vincent har storlek 24 på skor. Han har inte lika stora fötter som Leo, Leo har redan 31, jisses!


    Älskade från första stund! Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-07-02 18:52:48 följande:
    Idag har vi varit i Helsingör. Då såg vi Maria Montazami! Jag pratade lite med henne och fotade oss... Hon är ganska så lång...
    Även om jag inte har någon aning om vem Maria Montazami är så är kändisspaning alltid kul.
    sthlmfilur skrev 2010-07-02 19:40:09 följande:
    jo det är trevligt, men jätte trött efter jobbet idag..

    kul att höra stl för emiliya har stl 20-21 fortfarande
    Emiliya är ju överlag lite mindre. Hennes fötter passar henne säkert perfekt.

    Oliven har 24 eller 25 i skor, lite beroende på märke och sånt. Synd att skostorlekar är så svåra att uppskatta, nu kan man ju säkert fynda en massa vinterskor.

    Vi fick oväntat besök av brorsan med familj och idag vågade Skruttan äntligen "utnyttja" poolen (hon ville ju inte vara sämre än brorsönerna ). Hon blev alldeles till sig över brorsonens "konstiga snippa".

    I morgon är det besök på sjukhuset som gäller och så ska vi köpa lite mer kantsten och blomjord. Efter det skulle jag tro att det blir trädgårdspyssel och -bus och grillning på kvällen. Vädret ska bli dåligt på söndag så kanske, kanske kan jag ta itu med den enorma tvätthögen som ska sorteras.
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 10