• Agamemnon

    Barn i mars 2008 - 10

    Evighetstråden! Om jag har fattat rätt så kommer denna tråd inte att stängas efter tre månader...
    Så här kan vi nu babbla i all evighet - om oss, våra påhitt men ffa naturligtvis om våra små och deras påhitt - språkutveckling, motorik, potträning, hyss och bus!
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 10
  • LitenBlomma

    Igår var vi nere i Karlskrona, skulle serva Chryslern och passade på att träffa svärmor/farmor. Åt på Kinarestaurang allihopa och sen lämnade vi kvar barnen hos henne och hennes sambo. Shoppade massa saker vi behövde till hemmet och sen skulle vi köpa Mejas present, en cykel. Men leveranserna från Kina var lite försenade så tidigast imorgon eller nästa vecka skulle de komma in.
    Hittade en cykelhjälm i råsa och lila, jättesöt! Men gud vad priserna har gått upp sen Ludde var liten. 499:- kostade den. Och en stödpinne att hålla i och skjuta på där bak. Så nu har vi det iaf, Jimmie får köpa cykeln när han ska ner igen för de hann inte fixa allt med bilen. Här är den iaf.
    http://www.teamsportia.se/produkter/cyklar/barn-12/sjosala/sjosala-belle2/


    -02 -08 -09 & BF mars -11
  • Movieprincess

    Usch och fy här är det inte så rockigt! Vi är sjuka! Jag har inte varit såhär sjuk på flera år Idag har vi dessutom spenderat hela dagen på barnakuten med Tuva, hon har fått lunginflammation!

    LitenBlomma: Fin cykel! Liam ska också få en cykel när han fyller år men vi är lite i valet och kvalet om vilken sort. Antingen en sparkcykel, en balanscykel eller en "vanlig"


    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥Tuva 100416♥
  • LitenBlomma
    Movieprincess skrev 2011-02-18 22:45:35 följande:
    Usch och fy här är det inte så rockigt! Vi är sjuka! Jag har inte varit såhär sjuk på flera år Idag har vi dessutom spenderat hela dagen på barnakuten med Tuva, hon har fått lunginflammation!

    LitenBlomma: Fin cykel! Liam ska också få en cykel när han fyller år men vi är lite i valet och kvalet om vilken sort. Antingen en sparkcykel, en balanscykel eller en "vanlig"
    Men gud vad det går lunginflammationer överallt, du är nog den 3:e eller 4:e jag hör säger att de har det eller deras barn! Förvånad

    Jag kan inte så mycket om cyklar men Sjösala har jag för mig är ett bra märke. Den ska ju hålla till 3 sessor Hjärta
    -02 -08 -09 & BF mars -11
  • Movieprincess
    LitenBlomma skrev 2011-02-18 22:50:19 följande:
    Så glömde jag skriva det viktigaste *gravidhjärna* Hoppas att hon kryar på sig snart {#emotions_dlg.flower}
    Tack
    Ja det var rätt många småbarn där idag som lät som Tuva!

    Åh nu vill jag också ha en till bebis!! Lät så mysigt när du sa 3
    ja sjösala har man ju hört talas om... får klura lite till
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥Tuva 100416♥
  • Movieprincess
    LitenBlomma skrev 2011-02-19 18:45:33 följande:
    Många undrar om jag inte är nöjd nu eller om det blir fler. Låter 5 oxå mysigt?
    Ja själv har jag ju 4 systrar och det känns inte så mkt
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥Tuva 100416♥
  • sthlmfilur

    hej alla!!
    tiden springer iväg jag har inte riktigt hunnit med.. hoppas att ni alla mår bra. här är det bra men mycket att göra med mina små eller så små är det ju inte min lilla imran har blivit 2 år och emiliya blir ju snart 3 år.. men det är mycket jobb med dem.. kram


    Emiliya 080304 & Imran 090214
  • Movieprincess
    sthlmfilur skrev 2011-02-20 14:54:02 följande:
    hej alla!!
    tiden springer iväg jag har inte riktigt hunnit med.. hoppas att ni alla mår bra. här är det bra men mycket att göra med mina små eller så små är det ju inte min lilla imran har blivit 2 år och emiliya blir ju snart 3 år.. men det är mycket jobb med dem.. kram
    Hej hej! Skönt att höra ifrån dej!
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥Tuva 100416♥
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 10