• Magini

    Fler som har BIM runt den 10 maj som vill följas åt?

    Ja ni ser rubriken, fler som försöker baka bäbis??


    Dammråttorna i hörnen är bara änglarnas tofflor..
  • Svar på tråden Fler som har BIM runt den 10 maj som vill följas åt?
  • linnisen86

    Tror inte att jag är gravid, det är nog bara mensen som håller sig undan..så nu vill jag ha tillbaka den så det kan bli dax för ett nytt försök snart!
    Fast helst vill jag ha ett plus
    Hur många är vi som gått över BIM nu utan resultat?

  • Joel4ever

    Hej!
    Jag har BIM+1 idag. Det är första gången jag inte fått min mens som jag brukar sedan jag och min man börjat försöka bli med barn. Gjorde test imorse som visade negativet. =(
    Känner inte att mensen riktigt är på g men känner mig annorlunda på något sätt...vet inte om det är mensen är sen (har haft regelbunden mens tidigare) och hjärnan spelar ett spratt eller om det verkligen är något. Har inte varit gravid innan så jag har ingen aning om hur det kan kännas....men jag *hoppas hoppas hoppas*

    Hur går det för er?

  • mariliza

    Nu är mensen här :(
    Blir o ta nya tag, ÄL den 29/5. Ska dock resa bort då, men funderar på o ställa in så vi kan tillbringa kvällarna till sängs

  • LYCKA82

    Mensen har fortfarande inte dykt upp här. Jag har grymt ont i höger äggstock eller äggledare. Är rädd att det kan vara utomkvedhavandeskap igen eller så är det mensen som är på väg... blir nojig nu! Vill verkligen inte ha ett X till... men det kändes faktiskt så här då med.. stickningar i äggledare/äggstocken. Håll tummarna för mig att det inte är så...

  • Lilla fröö
    linnisen86 skrev 2010-05-15 15:19:17 följande:
    Tror inte att jag är gravid, det är nog bara mensen som håller sig undan..så nu vill jag ha tillbaka den så det kan bli dax för ett nytt försök snart!Fast helst vill jag ha ett plus Hur många är vi som gått över BIM nu utan resultat?
    BIM + 3 och ingen mens eller pos test :/
  • Miss Julie

    Flytninger med lite blod i sen 3 dagar tillbaka och BMI +9 idag... Vet inte vad jag ska tro testa negativt i måndags och tisdags..

  • Lilla fröö
    Miss Julie skrev 2010-05-15 23:25:47 följande:
    Flytninger med lite blod i sen 3 dagar tillbaka och BMI +9 idag... Vet inte vad jag ska tro testa negativt i måndags och tisdags..
    Det känns som en evig väntan innan man testar pos eller får mens :/
  • Magini

    Men vad det här blev en riktigt "strulig mens/minus" tråd det blev.. :(  Vi får hoppas att alla får sina plus nästa ÄL..

    Håller tummarna för er alla som lever i ovissheten.. Vi måste ju få några till gravida i tråden tycker jag!!!


    Dammråttorna i hörnen är bara änglarnas tofflor..
  • linnisen86

    Nu dök mensen upp så nu blir det nya tag.
    Hur blir det med äl nu tror ni? Kommer den senare också eller samma datum som innan?

  • Strossel
    linnisen86 skrev 2010-05-16 11:26:04 följande:
    Nu dök mensen upp så nu blir det nya tag.Hur blir det med äl nu tror ni? Kommer den senare också eller samma datum som innan?
    När hade du BIM?
Svar på tråden Fler som har BIM runt den 10 maj som vill följas åt?