• Majuuu

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-15 21:24:54 följande:
    Dagens nyheter från MP:

    Efter morgonens VC-besök kan jag se fram emot ytterligare en massa besök. Först en remiss till öron näsa hals, iofs inte oväntat. Andra remissen går till barnmottagningen för hans blåsljud som upptäcktes ganska direkt idag. Var hos läkare i höstas, då hörde han något, inför op i feb tog jag upp det inför narkosen. Den läkaren ringde upp den förste, som påstod att det var inget. Men nu är det det iaf???? Så just nu känns livet bara pest Gråter
    Tråkig läsning,

    får bara hoppas allt går bra
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-15 21:24:54 följande:
    Dagens nyheter från MP:

    Efter morgonens VC-besök kan jag se fram emot ytterligare en massa besök. Först en remiss till öron näsa hals, iofs inte oväntat. Andra remissen går till barnmottagningen för hans blåsljud som upptäcktes ganska direkt idag. Var hos läkare i höstas, då hörde han något, inför op i feb tog jag upp det inför narkosen. Den läkaren ringde upp den förste, som påstod att det var inget. Men nu är det det iaf???? Så just nu känns livet bara pest Gråter
    usch då va innebär blåsljud?? något som de kan åtgärda?
  • MysTic PrincesS
    sonen08 skrev 2010-07-15 21:32:18 följande:
    usch då va innebär blåsljud?? något som de kan åtgärda?
    Hål i hjärtat.. enkelt förklarat. Alla barn föds med det, men det ska slutas efter en stund. Det stör mig lite att de missat det så länge, sen upptäcka det och sen förneka, för att sen återigen höra det. Men nu händer det nått iaf....

    Det kan bli tal om operation för att stänga hålet... beroende på storlek
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    figurehead skrev 2010-07-15 21:30:29 följande:
    Tråkig läsning,

    får bara hoppas allt går bra
    Det hoppas jag med... för läkarnas skull nu... {#emotions_dlg.djavulsk}
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-15 21:38:34 följande:
    Det hoppas jag med... för läkarnas skull nu... {#emotions_dlg.djavulsk}
    Annars kommer väl se ut som den där killen på den där charmiga stjärnbilden du postade igår
  • sonen08

    är lugn nu och kommit över de hela från imorse men de vart en turbulent dag.... Men har insett att många killar använder mig som nån att flirta med för sen dra vidare eller att ja är nån man kan prata med och flirta med när deras förhållande är på G och gå under.... Är inte första killen som behandlar mig såå här tyvärr och lär inte vara den sista känns de som Va gör ja för fel att bli behandlad som ett bollplank där man kan leka med mina känslor för sen dra vidare till nån "bättre"????

    Nej singel for ever känns bäst just nu... killar är ett STORT kapitel för sig...

  • MysTic PrincesS
    figurehead skrev 2010-07-15 21:43:24 följande:
    Annars kommer väl se ut som den där killen på den där charmiga stjärnbilden du postade igår
    Mmm... x 10 Demon

    Just nu kanske det inte är nån fara och det kanske aldrig blir, men jag vill inte bli nån mesmorsa som inte kommer låta honom sporta mm för att det kan påverka hjärtat... eller vara supernojjig över minsta förkylning osv...

    Och hur kan man missa det i 3 år?? Först förlossning och bb, sen bvc osv.... hmmmmm
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-15 21:49:16 följande:
    Mmm... x 10 Demon

    Just nu kanske det inte är nån fara och det kanske aldrig blir, men jag vill inte bli nån mesmorsa som inte kommer låta honom sporta mm för att det kan påverka hjärtat... eller vara supernojjig över minsta förkylning osv...

    Och hur kan man missa det i 3 år?? Först förlossning och bb, sen bvc osv.... hmmmmm
    Kanske kan hjälpa dig, har truckar med gaffelspridning på jobbet

    Låter som hederlig svensk sjukvård, vårt lokala sjukhus har jag tappat allt förtroende för. Tror det bara är cykelreparatörer som jobbar där.
  • MysTic PrincesS
    figurehead skrev 2010-07-15 21:52:20 följande:
    Kanske kan hjälpa dig, har truckar med gaffelspridning på jobbet

    Låter som hederlig svensk sjukvård, vårt lokala sjukhus har jag tappat allt förtroende för. Tror det bara är cykelreparatörer som jobbar där.
    Lånar gärna en sån truck isf .-D

    Vissa läkare verkar fått sin utbildning via cornflakespaket Skrikandes
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Signa tur
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-15 21:37:32 följande:
    Hål i hjärtat.. enkelt förklarat. Alla barn föds med det, men det ska slutas efter en stund. Det stör mig lite att de missat det så länge, sen upptäcka det och sen förneka, för att sen återigen höra det. Men nu händer det nått iaf....

    Det kan bli tal om operation för att stänga hålet... beroende på storlek
    Hej, hoppar in med ett litet inlägg här..

    Har en son på 1,5 år som också HADE blåsljud på hjärtat. Det är nu åtgärdat med ett ganska enkelt ingrepp, en kateter i ljumsken upp till hjärtat och där stoppar de in en metallplugg (olika beroende på hur stort hålet är). Han fick ligga kvar på obs och nogranna kontroller i 8 timmar efter ingreppet sedan hem över natten och tillbaka dagen därpå för ultraljud, röntgen och övriga kontroller. Säkert blir det så för din grabb också om det behövs åtgärdas och om jag fattat det rätt att det är ductus det handlar om i ert fall.

    Att de kanske missat blåsljudet KAN, säger inte att det är så och jag är osäker på om den håller på så i 3 års tid , bero på att den här ductus öppnas och stängs hos en del. Jag får hoppas att det var så för er skull för man vill inte gärna att doktorerna ska ha missat en så allvarlig sak.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D