• Majuuu

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • HäckHäxan
    Isnogood skrev 2010-09-22 09:23:03 följande:
    Självklart Skål

    Faan, visste inte att baken hade ett ansikte... Förvånad

    Förvirrande när bilderna byts ut  Skäms
    hahhaa bytte förra veckan, borde kanske byta tillbaka för att sätta sanning på min desperation   Shckååål Skål
    sugar rush skrev 2010-09-22 09:24:48 följande:
    appropå MILF... brukar ni bli kallad MILF:ar???? har de hänt???
    Ehh ja OCH jag visste inte ens vad det var. Fick ringa upp exet och fråga Skäms
    Det är en mörk tid i mitt land OCH jag trivs inte ett dugg med det!
  • cajsasmamma

    Nu har jag läst ikap och därimellan har jag selat ut 5hästar och selat av 4hästar.. nu håller jag på och laga mat samtidigt som jag iväntar häst nummer 5 från tränningsturen :)

    Sen blir det frukost och 1 timmes siesta innan några av hästarna ska få på sig nya skor =)

  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-09-22 13:11:20 följande:
    Nu har jag läst ikap och därimellan har jag selat ut 5hästar och selat av 4hästar.. nu håller jag på och laga mat samtidigt som jag iväntar häst nummer 5 från tränningsturen :)

    Sen blir det frukost och 1 timmes siesta innan några av hästarna ska få på sig nya skor =)
    Fullt ös alltså
    Det är en mörk tid i mitt land OCH jag trivs inte ett dugg med det!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-09-22 13:07:13 följande:
    Ahaaa.. man när sig nåt nytt varje dag !!!
    Japp....

    Så jag säger att en DILF hade ju suttit fint här iaf!
    Det är en mörk tid i mitt land OCH jag trivs inte ett dugg med det!
  • HäckHäxan

    Skillnaden på potentiellt och realistiskt

    En 12 årige pojke satt och gjorde läxor när han började fundera på skillnaden mellan två ord, så han frågade sin pappa: " Vad är skillnaden på potentiellt och realistiskt?" ...Pappan svarade: ..."Ja, gå och fråga mamma om hon skulle ha sex med Brad Pitt för fem miljoner, fråga sen din syster detsamma och så frågar du din storebror samma sak..."
    Pojken gick och frågade sin mamma: "Skulle du ha sex med Brad Pitt för fem miljoner kronor?" Hans mamma svarade: "jag skulle ha sex med vilken man som helst för fem miljoner, Brad Pitt skulle bara varit en bonus."

    Så frågade han sin syster samma fråga och hon svarade också att hon skulle haft sex med Brad Pitt eller vilken annan man som helst för mindre än fem miljoner kronor.

    Så frågade han sin bror om han skulle haft sex med Brad pitt för fem miljoner? "Ja det skulle jag" svarade brodern, "faktiskt skulle jag haft sex med vilken man som helst för fem miljoner kronor."

    Pojken gick tillbaka till sin pappa och pappan sa: "Nå??" Pojken berättade vilka svar han fått och pappa sa: "som jag ser det: potentiellt sitter vi på femton miljoner kronor, men realistiskt sett sitter vi med två horor och en bög.


    Det är en mörk tid i mitt land OCH jag trivs inte ett dugg med det!
  • cajsasmamma
    HäckHäxan skrev 2010-09-22 13:31:20 följande:
    Skillnaden på potentiellt och realistiskt

    En 12 årige pojke satt och gjorde läxor när han började fundera på skillnaden mellan två ord, så han frågade sin pappa: " Vad är skillnaden på potentiellt och realistiskt?" ...Pappan svarade: ..."Ja, gå och fråga mamma om hon skulle ha sex med Brad Pitt för fem miljoner, fråga sen din syster detsamma och så frågar du din storebror samma sak..."
    Pojken gick och frågade sin mamma: "Skulle du ha sex med Brad Pitt för fem miljoner kronor?" Hans mamma svarade: "jag skulle ha sex med vilken man som helst för fem miljoner, Brad Pitt skulle bara varit en bonus."

    Så frågade han sin syster samma fråga och hon svarade också att hon skulle haft sex med Brad Pitt eller vilken annan man som helst för mindre än fem miljoner kronor.

    Så frågade han sin bror om han skulle haft sex med Brad pitt för fem miljoner? "Ja det skulle jag" svarade brodern, "faktiskt skulle jag haft sex med vilken man som helst för fem miljoner kronor."

    Pojken gick tillbaka till sin pappa och pappan sa: "Nå??" Pojken berättade vilka svar han fått och pappa sa: "som jag ser det: potentiellt sitter vi på femton miljoner kronor, men realistiskt sett sitter vi med två horor och en bög.

     Hahahaha SkrattandeGlad
  • Rynkigutanpåslätinuti
    HäckHäxan skrev 2010-09-22 12:55:42 följande:
    hahaha annars finns ju alltid BOSS Skämt åt sido, du skall satsa på en assistent med stämpeln made i thailand. Det är väldigt hjälpsamma, vänliga och otroligt tacksamma för allt OCH se för jösse namn till att den inte lär sig svenska, för då är det kört. Ryska apparater är lite hetare, absolut, men också starkare, större och bra mkt mer brutalare när de inser att i detta land finns något som kallas lika värde och jämställdhet, så var försiktig min vän
    Vet inte om jag skulle lita på den som hushållsassistent.

    *Sätter mig på bänken igen efter detta helt omotiverade inhopp*
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D