• Majuuu

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • HäckHäxan

    Alla i tråden kan pusta ut, jag är den mest avtändande, så ni behöver inte ens anstränga er längre. Jag vann!!!

    *döende*

    Var hos doktorn idag, lunginflammation, inte kul alls. Denna veckan är den första på 3 år som jag nog på allvar önskat att det fanns en man i mitt liv som bara kunde styrt upp allt denna veckan.

    Men nu har min mormor fått ta den lilla hunden och en kompis hämtar den stora ikväll eller imorgon. Skall se om min syster eller ev minis pappa kan ta Freja lite under helgen. Känns så orättvist att hon skall behöva lida bara för att jag är sjuk.


    Det är en mörk tid i mitt land OCH jag trivs inte ett dugg med det!
  • Mr Espresso
    HäckHäxan skrev 2010-09-23 18:08:39 följande:
    Alla i tråden kan pusta ut, jag är den mest avtändande, så ni behöver inte ens anstränga er längre. Jag vann!!!

    *döende*

    Var hos doktorn idag, lunginflammation, inte kul alls. Denna veckan är den första på 3 år som jag nog på allvar önskat att det fanns en man i mitt liv som bara kunde styrt upp allt denna veckan.

    Men nu har min mormor fått ta den lilla hunden och en kompis hämtar den stora ikväll eller imorgon. Skall se om min syster eller ev minis pappa kan ta Freja lite under helgen. Känns så orättvist att hon skall behöva lida bara för att jag är sjuk.
    Stackare.....Hade jag varit din granne hade du fått fullservice   Krya på dig kram
  • cajsasmamma
    HäckHäxan skrev 2010-09-23 18:08:39 följande:
    Alla i tråden kan pusta ut, jag är den mest avtändande, så ni behöver inte ens anstränga er längre. Jag vann!!!

    *döende*

    Var hos doktorn idag, lunginflammation, inte kul alls. Denna veckan är den första på 3 år som jag nog på allvar önskat att det fanns en man i mitt liv som bara kunde styrt upp allt denna veckan.

    Men nu har min mormor fått ta den lilla hunden och en kompis hämtar den stora ikväll eller imorgon. Skall se om min syster eller ev minis pappa kan ta Freja lite under helgen. Känns så orättvist att hon skall behöva lida bara för att jag är sjuk.
    Stackars dig!!
  • Isnogood
    HäckHäxan skrev 2010-09-23 18:08:39 följande:
    Alla i tråden kan pusta ut, jag är den mest avtändande, så ni behöver inte ens anstränga er längre. Jag vann!!!

    *döende*

    Var hos doktorn idag, lunginflammation, inte kul alls. Denna veckan är den första på 3 år som jag nog på allvar önskat att det fanns en man i mitt liv som bara kunde styrt upp allt denna veckan.

    Men nu har min mormor fått ta den lilla hunden och en kompis hämtar den stora ikväll eller imorgon. Skall se om min syster eller ev minis pappa kan ta Freja lite under helgen. Känns så orättvist att hon skall behöva lida bara för att jag är sjuk.
    Aj...

    Krya på dig Häcken {#emotions_dlg.flower}
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • sonen08

    Alla golven har n u blivit blöta ja inklusive sonen som tar sig ett bad så kunde ja skura storarummet o hallen NU är de bara lite damning och rensning av en balkong samt 2 vitrinskåp där de ligger massa skit över dem som bara ligger där hehe Ja disken ska med diskas igen hehe.. Sen kan ja ha fest jippie

    ja partyoutfit ska kollas på med imorgon

  • Isnogood
    Maxipaxi skrev 2010-09-23 17:44:40 följande:
    Nej, vi har nog inte så mkt gemensamt...
    Avreggad så snabbt..?

    Ja, tjejer o killar...LÅT MIG presentera= Her nakenbildsskickare
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • figurehead
    Isnogood skrev 2010-09-23 18:22:05 följande:
    Avreggad så snabbt..?

    Ja, tjejer o killar...LÅT MIG presentera= Her nakenbildsskickare
    hehe, en egen liten stalker
  • HäckHäxan
    Mr Espresso skrev 2010-09-23 18:15:17 följande:
    Stackare.....Hade jag varit din granne hade du fått fullservice   Krya på dig kram
    haha tack, se till att flytta typ nu då, för jag känner mig döende!!!
    Det är en mörk tid i mitt land OCH jag trivs inte ett dugg med det!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-09-23 18:15:58 följande:
    Stackars dig!!
    Jaaaa *snyft*
    Isnogood skrev 2010-09-23 18:19:36 följande:
    Aj...

    Krya på dig Häcken {#emotions_dlg.flower}
    Tackar, kan behövas...
    Det är en mörk tid i mitt land OCH jag trivs inte ett dugg med det!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D