• Majuuu

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Sugarbabe
    cajsasmamma skrev 2012-11-09 13:27:26 följande:
    Jag försökte sälja min pappa utanför butiken idag till en gammal tant, men hon gick inte med på det fast jag sa att hon fick med hans bil på köpet

    Tycker att tillfällig låter bättre än ständig, fast eftersom jag stavar allt som oftast som en kratta så jag kanske borde skriva ständig  
    Mäh, fan va snål tanten va hahaha... de e ju ännu bättre än Elgiganten ju.. deras reklan - cykel på köpet, kan ju slänga sig i väggen här... Här får man en hel BIL MED chaufför!! herregud vilket klipp....
  • cajsasmamma
    Sugarbabe skrev 2012-11-09 13:41:07 följande:
    Mäh, fan va snål tanten va hahaha... de e ju ännu bättre än Elgiganten ju.. deras reklan - cykel på köpet, kan ju slänga sig i väggen här... Här får man en hel BIL MED chaufför!! herregud vilket klipp....
    Ja då hade hon sluppit färdtjänsttaxin  Får nog satsa på tanter på ålderdomshemmet  

     
  • Sugarbabe
    cajsasmamma skrev 2012-11-09 13:46:25 följande:
    Ja då hade hon sluppit färdtjänsttaxin  Får nog satsa på tanter på ålderdomshemmet  

     

    ja ja tror du har en bra buisnes där handlingsdagar då få han packa hela baksätet full med tanter o sen åka o shoppa med dom
  • DragonWoman

    Tror gubben min trillat o slagit i skallen.. nu vill han åka till polen i påsk... yeah, kan bli intressant med magen i vädret o en galen 6 åring

    Hur funkar det med dubbla medborgarskap? Drömmer


    Svininfluensavaccinet gör dig dum......
  • Sugarbabe
    DragonWoman skrev 2012-11-09 13:51:03 följande:
    Tror gubben min trillat o slagit i skallen.. nu vill han åka till polen i påsk... yeah, kan bli intressant med magen i vädret o en galen 6 åring

    Hur funkar det med dubbla medborgarskap? Drömmer

    men de e väl ändå hit ni ska åka!! inte till Polen! här behöver du inte ens visa leg {#emotions_dlg.djavulsk}
  • DragonWoman
    Sugarbabe skrev 2012-11-09 14:06:47 följande:

    men de e väl ändå hit ni ska åka!! inte till Polen! här behöver du inte ens visa leg {#emotions_dlg.djavulsk}
    Haha. han kallar mig utlänning bara för att jag e från götet o att man behöver pass för att åka dit, undrar vad han skulle säga om en tripp uppåt Tungan ute
    Svininfluensavaccinet gör dig dum......
  • cajsasmamma
    Sugarbabe skrev 2012-11-09 13:50:12 följande:

    ja ja tror du har en bra buisnes där handlingsdagar då få han packa hela baksätet full med tanter o sen åka o shoppa med dom
    Pappa so m äääälskar och shoppa :-P
  • Sugarbabe
    DragonWoman skrev 2012-11-09 14:10:25 följande:
    Haha. han kallar mig utlänning bara för att jag e från götet o att man behöver pass för att åka dit, undrar vad han skulle säga om en tripp uppåt Tungan ute

    så länge ni håller er på marken behöver ni inget pass de e ju om nis ka flyta hit som ni ska ha de... eller nä föresten, de räcker med leg nu väl.... så du ser... han behöv inget pass då ha han inget o klaga på!
  • cajsasmamma
    DragonWoman skrev 2012-11-09 13:51:03 följande:
    Tror gubben min trillat o slagit i skallen.. nu vill han åka till polen i påsk... yeah, kan bli intressant med magen i vädret o en galen 6 åring

    Hur funkar det med dubbla medborgarskap? Drömmer
    Ring till migrationsverket dom har koll på det , tror jag iaf  
  • Sugarbabe
    cajsasmamma skrev 2012-11-09 14:14:49 följande:
    Ring till migrationsverket dom har koll på det , tror jag iaf  

    (E)migrationsverket
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D