• vivana

    Bf i febuari / halmstad

    Hej
    tycker de skulle vara kul å följas åt. bor du runt halmstad så kom in här å skriv !!
    själv e jag 30 å har försökt i 4 år med ett mf bakom mig i aug 09..  så denna ggr hoppas jag inerligt att de går hela vägen

    BF 20/2 -2011


    BF 20/2-11
  • Svar på tråden Bf i febuari / halmstad
  • s87a
    sararonja skrev 2010-10-19 11:49:59 följande:

    Nån av er som fått höra att er bebis ligger långt ner??? Min barnmorska sa bebis låg väldigt långt ner och när jag kom hem började jag fundera vad det innebär!!!   Nån som vet?? :)


    Hej jag hette Taurus innan, men har bytt nick. Har bf i januari, men jag skrev lite i denna tråden ändå då jag bor i halmstad.

    Vissa bär sin bebis högt, vissa bär bebis lågt, det spelar ingen roll alls och är inget tecken på att något är på g eller så.
  • sararonja

    Okej:) Ja en träff hade varit skit skoj:) Jag är på helt klart.

  • vivana
    s87a skrev 2010-10-29 12:52:57 följande:
    Hej jag hette Taurus innan, men har bytt nick. Har bf i januari, men jag skrev lite i denna tråden ändå då jag bor i halmstad.

    Vissa bär sin bebis högt, vissa bär bebis lågt, det spelar ingen roll alls och är inget tecken på att något är på g eller så.
    hej vad skönt å se dig här i gen började fundera på om något hade hänt

    en träff hade varit skoj

    Var på ge-kås i går fick handlat lite men långt i från alt jag vill ha   tur vi har närma
  • s87a
    vivana skrev 2010-10-30 10:10:44 följande:
    hej vad skönt å se dig här i gen började fundera på om något hade hänt

    en träff hade varit skoj

    Var på ge-kås i går fick handlat lite men långt i från alt jag vill ha   tur vi har närma
    Åh det måste varit mkt folk där nu va?=)
  • vivana

    fredag kväll e rätt ok att gå där. men man var tvungen att gå igenom alla leksaker för att komma till baby avdelningen de var lite tufft

  • sararonja

    Var oxå på ullared i fredags fast tidigt på morgonen och det var såååå mycket folk...och håller med det var tufft komma fram till babyavd:)

    Hoppas det blir nån träff och att alla e på :)

  • Kottarnasmamma

    Kommer  gärna på en träff men denna veckan är nog kört tyvärr då de stora barnen har lov. Förra veckan låg vi i Göteborg hela veckan på sjukhus jag och minstingen och läggs in nästa söndag igen men hoppas på att vara hemma på tisdagen den 9:onde igen så efter det tar gärna jag en fm fika.

Svar på tråden Bf i febuari / halmstad