• Lillnallen

    Vi med BIM i mtten av juli

    Är det någon som vill hänga på här?? Vi som har BIM i mitten av juli kan väl samlas och utbyta erfarenheter och symptom med varann...

    Får vänta två veckor på att bebisverkstan ska starta, lååång tid...

    Kopiera listan här nedan och fyll i dig i BIM-dagordning.

    Lillnallen: BIM 15/7 ÄL 30/6 (1:a barnet 6:e försöket)

  • Svar på tråden Vi med BIM i mtten av juli
  • D e på G

    Åhhh stort grattis till giftemålet!!! Solig Härligt.

    Håller tummarna för dig nu idagarna. Vet själv inte riktigt när jag ska våga mig på att testa. Kännes som om jag kommer få mesns idag så jag kanske inte behöver. Snyft. Annars inga symptom. Men o andra sidan hade jag inga som hellst symptom under graviditeten med Viktor heller. Var kännslig för lukter men det komm först efter ett antal månader. Att gå att känna efter innan kan vara så missvisande, men det är ju svvårt att låta bli. Men som sagt att man inte känner någonting betyder ju ingentling.

    Kram o lycka till alla!

  • sniffs
    Lillnallen skrev 2010-07-13 08:09:20 följande:
    Ska bli, har inte varit inne på några dagar. Gör det lite senare för just nu är det lite mcyket.

    Har hänt mycket under denna tiden inne tråden och även det privata. Jag och sambon gick altargången upp och blev man och hustur... så mina tankar har varit där dessa dagar, men nu är jag tillbaka igen.

    Har försökt läsa lite tillbaka, men inte kunna helt.

    Själv går jag här som många andra och väntar på att BIM ska närma sig. Är på BIM-3 tror jag. Har blivit lite osäker då ÄL inte kom när vi trodde. Känner inte av något direkt ännu, lite molande i ÄL och vårtgårdarna är ömma. Tidigare månader har jag haft kraftiga grav-symptom utan att vara gravid, men inte alls denna månad. Kanske är det positivt. Det är bara det att jag misstänker att huvudvärken kommer idag. Den brukar dyka upp 2-3 dagar innan mensenGråter så jag är inte så hoppfull måste jag säga.

    Får hoppas att många av er andra får ett + denna månad.
    Grattis grattis till att ni har blivit man och hustru!!! Det är ju såå mysigt!!!
    Hoppas du är gravid också. Jag har också haft en massa grav symtom tidigare månader men då
    har vi inte ens försökt. Nu har vi försökt och nu har jag inga symtom, förutom lite mensvärk som
    kom idag.
  • Lillnallen
    D e på G skrev 2010-07-13 08:23:47 följande:
    Åhhh stort grattis till giftemålet!!! Solig Härligt.

     


    sniffs skrev 2010-07-13 11:00:32 följande:
    Grattis grattis till att ni har blivit man och hustru!!! Det är ju såå mysigt!!!
    Hoppas du är gravid också. Jag har också haft en massa grav symtom tidigare månader men då
    har vi inte ens försökt. Nu har vi försökt och nu har jag inga symtom, förutom lite mensvärk som
    kom idag.

     


    MammaJ2011 skrev 2010-07-13 11:53:45 följande:
    Grattis Fru Lillnallen Skål

    Tack... ja det är verkligen mysigt. Nu är det abra hoppas på att det blir ett plus i helgen också. Trodde huvudvärken skulle komma igår, men det gjorde den inte :) gick och kände efter, men den blev inte värre än den var på morgonen. Den kan ju komma idag också och då komemr mensen någon dag senare som ett brev på posten så jag hoppas så att huvudvärken håller sig borta...

    Vad tråkigt att mensen har kommit för några. Får önska er lycka till nästa månad.

  • Lillnallen
    Här kommer en uppdaterad lista. Lägger även till en lista för er som blivit gravida och för er som inte blivit gravida denna måanden. Är lättare att hålla reda på då...

    Har jag missat någon i någon av listorna så fylla på så att de stämmer :) Det är några stycken som har BIM i dagarna, så vi får hoppas på några stycken under Gravida...
    BIM-listan{#emotions_dlg.flower}

    11.7 taggis 84
    12.7 Zarina (1:a barnet, 1:a försöket, 26 år)
    13.7 lilla idisen
    13/7 Arne Per  (2:a barnet, 8 :e försöket)
    14.7 Lillquinnan
    14.7 Izzies matte (1:a barnet 13 försöket)
    15.7 SabinaNatacha (1:a barnet 1:a försöket)
    14.7 majalisa (1:a barnet 3:e försöket)
    16.7 Bella (barn nummer2)
    16.7 Marisen (1:a försöket 2:a barnet)
    16.7 magbet (1:a försöket 3:e barnet)
    16.7 Lillnallen  ÄL 2/7 (1:a barnet 6:e försöket)
    17.7 D e på G ÄL 4/7 (2:a barnet 1:a försöket)
    17.7 LillaJ88 ( 1:a barnet tredje försöket)
    17.7 Lingonpajen (3:e barnet 1:a försöket)
    18.7 (ca) BeautifulPink (ÄL ca 5.7, 2:a barnet, 1:a försöket, 24 år)
    20.7 pikkumamma
    21.7 Vildrosmamman (3:dje barnet, första försöket)
    21.7 Ninakarolina

    4.8 MissKS (första barnet, andra försöket)

    Gravid Gravida

    Minus Inte gravida
    Byhlin93
    lilla idisaen
  • majalilla

    För det första, Grattis till giftemålet  Lillnallen! Skrattande Hoppas ni hade en fin dag!!

    Testade stort MINUS igår morse.. har tyckt att jag har haft underliga bröstvårtor i några dagar.. massa typ gula/vita prickar i vårtgården.. idag tycker jag att de typ blivit några storlekar större.. men jag vet inte jag kanske tänker så mycket på det att jag framkallar det själv! haha!  Snurrade till i huvudet på jobbet igår.. men det kanske va värmen.. eller så är det något på g Solig

    Någon mer som ska testa i dagarna? Känner mig så nervös för att det ska bli ett MINUS i slutet av veckan också.. men jag känner mig lugnade denna månaden än de andra, det kanske är positivt Glad

    tjolahopp!

  • Zarina

    Grattis Fru Lillnallen!! :)
    Jag testade minus igår, är på bim+2 idag och nu testar jag inte förrän fredag om mensen inte kommer.. Är det negativt på fredag anser jag mig själv som inte gravid och dricker alkohol under vår miniresa!

  • majalilla

    Åh va jag är dum! Testade just.. fast det inte va morgon urin och jag inte har BIM ännu.. puh! Så klart minus... nä nu är jag trött på mig själv.. måste tänka på lite annat nu =)


     


    kram på er!

Svar på tråden Vi med BIM i mtten av juli