• Kippeman

    Knulla din kille med en strapon?

    Hehe, upp till bevis nu kvinnor..
    Hur skulle ni reagera om er kille kom med förslaget om att han vill prova att bli tagen av en strapon.....??

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Knulla din kille med en strapon?
  • PeterA
    Mandi74 skrev 2010-09-28 12:52:08 följande:
    Absolut..
    *Viskar*
    Jag gillade det och det var väldigt porrigt...kanske därför jag gilla det...för att det var porrigt alltså :P
    *viskar*
  • Mandi74
    PeterA skrev 2010-09-28 13:12:12 följande:
    *Viskar*
    Jag gillade det och det var väldigt porrigt...kanske därför jag gilla det...för att det var porrigt alltså :P
    *viskar*

    Duktig pojke!


    Hmm.. så han gillar när det är lite dirty.. då vet jag.


     


     


    Brevis esse laboro, obscurus fio
  • plura

    Vad det viskas i tråden......

    Maken vill inte, men hade han velat det -så varför inte.
    Sen vet jag inte om jag behärskar den konsten, skulle nog kunna bli lite fnittrig (japp det är ett nervöst drag ;))
    Fast skulle vi inte få till det, så skulle vi nog få oss ett gott skratt iallafall  

  • plura
    Anonym skrev 2010-09-19 09:59:22 följande:
    Jag skulle bli äcklad. Och sen skulle jag nog dumpa honom. Och sprida det till hans vänner.
    Hur tänkte du nu?
  • Anonym

    Skulle bli väldigt förvånad då vi inte brukar använda olika leksaker och han aldrig provat analsex innan. Men om han ville göra det skulle vi förstås försöka hitta ett sätt att få det att funka. Självklart vill jag att han ska ha det skönt, i alla fall så länge det inte innebär något obehag för mig...

  • Anonym

    vi har provat 1 gång och jag kände mig som en oskuld, fast ioförsig så var jag oskuld på det med, har lixom aldrig juckat förr hahaha

  • Anonym (straight)
    Anonym (Kille) skrev 2019-11-12 16:13:16 följande:

    Host


    Vilket äckligt svin du är! Sitt du med dina sjuka fantasier om att bli påsatt men ge fan i att skriva om dem.
Svar på tråden Knulla din kille med en strapon?