• Anonym (Oh gosh)

    Min man runkar tydligen på jobbet!

    Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

    Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??

  • Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!
  • Janice01
    Anonym skrev 2010-10-13 00:54:02 följande:
    TS jag är tjej och jag har onanerat hundratals gånger på jobbet,. Man smiter på toan på någon rast och tvättar sig rejält innan bara. Är ju sjukt osexig miljö men måste man så måste man.

    Min kille jobbar natt och han brukar ha med sig en dator på jobbet så han kan se på film, under tiden som han väntar på att folk ska ringa in. Jag har sedan sett vad han tittat på på datorn på nätterna, och har märkt att det är övervägande porr. Blev lite chokad,  att han inte ens går på toa liksim. Han sitter ensam på jobbet, men hans chef gör ibland surprise visits och hälsar på.
    Han hör väl eller ser om chefen skulle komma.
  • zizzi anna

    varför skulle de va äckligt?   konstig syn.............han har väl dörrn stängd................

  • Anonym

    Man tänker kanske att när en kille "håller på" så stänker det omkring. Att det kanske skulle kunna vara sperma på toan nånstans och så sätter man sig på det när man som tjej kommer dit. Det känns lite ofräscht, tycker jag också. När en kvinna onanerar på jobbet (eller i hemmet) blir det ju inte stänk på samma vis.

  • Janice01
    Anonym skrev 2010-10-13 09:38:55 följande:
    Man tänker kanske att när en kille "håller på" så stänker det omkring. Att det kanske skulle kunna vara sperma på toan nånstans och så sätter man sig på det när man som tjej kommer dit. Det känns lite ofräscht, tycker jag också. När en kvinna onanerar på jobbet (eller i hemmet) blir det ju inte stänk på samma vis.
    Det flesta killarn brukar spruta i papper då dom runkar, så det är väl inte ofrshare än när tjejer gör det på toa.
  • Doktorn
    Anonym skrev 2010-10-13 09:38:55 följande:
    Man tänker kanske att när en kille "håller på" så stänker det omkring. Att det kanske skulle kunna vara sperma på toan nånstans och så sätter man sig på det när man som tjej kommer dit. Det känns lite ofräscht, tycker jag också. När en kvinna onanerar på jobbet (eller i hemmet) blir det ju inte stänk på samma vis.
    "Stänker omkring"?  Vilka porrfiler har du sett?
    Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
  • I Blackrose I
    Anonym (Oh gosh) skrev 2010-10-11 22:02:23 följande:
    Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

    Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??
    Varför blev du äcklad? Kom det som en nyhet för dig?
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Anonym
    Janice01 skrev 2010-10-13 08:36:16 följande:
    Han hör väl eller ser om chefen skulle komma.
    jaa men ser han när chefen kommer så är det ju för sent och han sitter där med byxorna nedragna. och om han hör så är ju porrfilmen på jäkligt låg volym, fast så måste det vara ändå. han kanske tittar porr utan volym.
  • Superstar

    Tycker inte alls att det är något konstigt med det. Jag har själv gjort det på jobbet flera gånger.Tungan ute

  • lykantrophona

    Jag har aldrig onanerat någonstans semi-offentligt, men har hört om många andra som onanerat på jobbet, skolan etc. Förstår inte riktigt problemet. Klarar man av det på en sunkig toalett, så kan det säkert vara bra som avkoppling från stress. Tror inte det är något i själva arbetsmiljön som tänder dem.

Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!