• YOSHI

HIPP barnmat

Köpte en Hipp barnmat " sååå stor, 12 mån ", När jag provsmakade maten hittade jag en ganska stor nagelbit ( från en tumme )som var rätt så vass
    Tur var det att jag smakade, för jag fick den i munnen!!!.
    Jag tycker att de ska vara lite noggrannare med deras produkter när det gäller barnmat...

• Svar på tråden HIPP barnmat
  • Lizza

what! fy fan v aäkligt -o ring te hip å skicka dit burken å nageln!!!!!!!!!!

• Humlebo

Maila SVT:s Plus så lär de ta upp detta, vilken skandal!
    Detta är ju superallvarligt, det ska ju bara inte hända. Sådana här företag är ju med sannorlikhet kvalitetssäkrade enligt ISO-standarden och ändå händer det! Det kan ju vara nån i personalen som försöker sabotera som för några år sedan när en bagare lagt nålar i brödet för att sabba för företaget han jobbade på.
    Du borde ju få skadestånd!

• norgesessan

eller så är det nån stackare som har skurit sig, men då borde h*n ju lägga märke till det, så hela grytan kunde kastas.......

• YOSHI

Har precis mailat HiPP Konsumentservice och nu väntar jag på svaret..

• Titti17

Läste i den nya mama tidningen i morse och på hipps reklam sida stog det att den kollas flera hundra gånger innan den säljs till konsumenten.

• Daidi

uuuuuhh. min stackars son brukar ju få några burkar från HIPP ibland...

• 79anil

Säkert att det var en nagel?!!!!!! Fy, f*n va äckligt jag klöktes när jag läste det....

Svar på tråden HIPP barnmat