• Förälskad

    Alla vi som väntar på urval 2 och är reservplacerade. Högskolan.

    Då blev man reservplacerad och får leva på hoppet. Väntan känns som en evighet. Jag hamnade på reservplats 16 i en urvalsgrupp med många intag. Jag ber till gudarna att 16 personer tackar nej. Jag har sökt sjuksköterska i Högskolan Dalarna. Det är en poppis utbildning och jag tror inte det blir många platser över *suck*, men man vet aldrig.


    Vad har ni sökt och vilken reservplats fick ni? Jag håller tummarna för oss!!

  • Svar på tråden Alla vi som väntar på urval 2 och är reservplacerade. Högskolan.
  • maar

    Åh grattis till er som kom in!!!! Här är besvikelsen total... Trillade ner till reservplats 5. Var res. 9 innan och trodde verkligen att jag skulle komma in. Det är bara att ta nya tag, men en hel vårtermin på komvux känns inte så lockande just nu... :´(

  • anwis
    Förälskad skrev 2010-12-27 09:28:59 följande:
    antagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fy fan va glad jag är!!
    Där ser du!! Skrattande Grattis!
  • Förälskad
    anwis skrev 2010-12-27 09:31:30 följande:
    Där ser du!! Skrattande Grattis!
    Haha... helt sjukt!!
  • Smultronflicka

    Tjoohoo!! Antagen! Skrattande
    Grattis till er andra som med kom in.

  • Nessie84
    Förälskad skrev 2010-12-27 09:28:59 följande:
    antagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fy fan va glad jag
    GRATTIS!!!!!!
    Smultronflicka skrev 2010-12-27 09:45:39 följande:
    Tjoohoo!! Antagen! Skrattande
    Grattis till er andra som med kom in.
    GRATTIS!!!!!!
  • anwis

    Hjälp, vad gör man nu?? Ska man svara på något, anmäla sig någonstans? Känner mig helt förvirrad! Blir väl bättre så fort nerverna kryper tillbaks under skinnet :)

  • angeni

    Blev inte antagen.. Reserv 57 innan och nu 35.. Besvikensen är total!

    Grattis till er som kommit in :)

  • Förälskad
    anwis skrev 2010-12-27 09:51:35 följande:
    Hjälp, vad gör man nu?? Ska man svara på något, anmäla sig någonstans? Känner mig helt förvirrad! Blir väl bättre så fort nerverna kryper tillbaks under skinnet :)
    Haha.. Jag ska inte göra så mycket, jag ska vänta till den 24 januari då det är inskrivning på Högskolan.
  • anwis
    Förälskad skrev 2010-12-27 10:24:15 följande:
    Haha.. Jag ska inte göra så mycket, jag ska vänta till den 24 januari då det är inskrivning på Högskolan.
    Jag ska på upprop redan den 17 januari! Jisses, jag jobbar alltså bara tre veckor till.... Så jäkla skum känsla!
Svar på tråden Alla vi som väntar på urval 2 och är reservplacerade. Högskolan.