• SandraHelena

    Tråden för 87:or som nyss blivit gravid!! :)

    Hej!

    Måste vara fler 87:or där ute som nu väntar på liten!! Vi kanske kan följat åt, prata om det som vi upplever och bara prata av oss.

    Gärna berätta lite om oss själva.

    Jag hater Sandra och bor i Göteborg. Har nyss plussat så det är mycket frågor och annat som kommer dyka upp hos mig och det skulle vara skönt att kunna pratat av sig med andra i samma situation och ålder!!

    Hade gott/ Humlan!

  • Svar på tråden Tråden för 87:or som nyss blivit gravid!! :)
  • deeya

    Tack  Glad

    En kort presentation av mig då!
    Bor uppe i Luleå med min snart 4 åriga dotter och sambo samt 2 bonusbarn =)

  • SandraHelena

    Luleå.. Det lät kallt det, har ju vart en aningen kallt uppåt nu!! Mina föräldrar bor i Hälsingland, bara dom har ju haft -30 Burr!! Tungan ute

    Annars allt bra?? Glad

  • deeya

    Jo de har varit rätt kallt med över -30, men nu är det varmare med bara -20 Tungan ute

    Jodå de är bara bra har inga känningar alls, förutom då att jag känner mig mätt hela kvällen efter middan :)
    Själv då? Glad

  • SandraHelena

    Burr!! Jaa, det tur man har flyttat neråt i landet!! Haha!! 

    Okeey, men det låter ju bra det i alla fall!!! Men hur långt har du gått nu då?? Du är ganska tidig eller hur var det?

    Joo, jag mår bra! Men har vart så fruktansvärt trött, kan bli det lite nu med men inte riktigt på samma sätt. Man nu känner jag mig så svälld och bubblig i magen, annars är allt bra!! Skrattande Men det är ju bara början, så man lär väl få stå ut med mera!! Hehe!! 

  • deeya

    Haha!

    Går in i 4+0 imorgon =)
    Du då?

    Ja men de är ju bra, haha precis de är bara början men med lite tur så får jag en lika bra graviditet som med första Glad

  • SandraHelena

    Okii!! :) 

    Jag är i vecka 7 eller 6+2. Så tiden rullar på och det är jag tacksam för!! :)
    Men nu ska jag äta lite frukost, snart kallar jobbet. GÄSP!!!! Tungan ute 

  • deeya

    Åh härligt vill också att det ska börja rulla på men snart smäller det nog till så går det undan Tungan ute
    Ah vad jobbar du med? =)

  • SandraHelena

    Jaa, men jag vill att det ska gå lite fortare nu med några veckor frammåt, så att alla de mest kritiska
    veckorna är över!! :)

    Jag är undersköterska på en rehabavdelning för äldre!! Så mycket att göra Glad
    Vad sysslar  du med?? Glad

Svar på tråden Tråden för 87:or som nyss blivit gravid!! :)