• SandraHelena

    Tråden för 87:or som nyss blivit gravid!! :)

    Hej!

    Måste vara fler 87:or där ute som nu väntar på liten!! Vi kanske kan följat åt, prata om det som vi upplever och bara prata av oss.

    Gärna berätta lite om oss själva.

    Jag hater Sandra och bor i Göteborg. Har nyss plussat så det är mycket frågor och annat som kommer dyka upp hos mig och det skulle vara skönt att kunna pratat av sig med andra i samma situation och ålder!!

    Hade gott/ Humlan!

  • Svar på tråden Tråden för 87:or som nyss blivit gravid!! :)
  • deeya

    Ja de får det helst göra! =)

    Aha okej Glad
    Jag är arbetslös, suck finns typ inga jobb är så less på att gå hemma!

  • SandraHelena

    Okeey!! Nää, inget roligt att vara arbetslös. Absolut inte roligt att leta jobb heller. 
    Det är himla skönt att ha något att gå till... Fast jag har bara ett lång vikariat nu med... Var på samma ställe
    knapp ett år, sen gick jag arbetslös några månader och nu är jag tillbaka igen.

    Arbetsförmedlingen är ju bara till besvär med, dom är ju inte direkt till nån nytta! Tungan ute 

  • deeya

    Verkligen inte.

    De kan jag förstå att det är, längtar tills man har ett jobb.

    Verkligen inte dom är ju bara skit inte hjälper det ett skit Tungan ute

  • SandraHelena

    Nää, man ska bara gå på en massa saker som inte leder någon stans! 

    Ledig idag, men vet inte vad jag ska hitta på... Så himla rastlös!! Vet inte vad jag ska hitta på att göra!! Haha!
    Borde kasnke diska det lilla som finns, men lusten infinner sig inte!! Haha! 

  • deeya

    Precis!

    Jo de kan jag tro, är rastlös mest hela tiden!
    Men jag bruar roa mig med att städa och då blir det ett par ggr i veckan Tungan ute

  • aquarius87

    Gud vad trött jag är! Även att jag sover ordentligt på natten så blir jag jättetrött så fort jag har gjort nåt.. På fm idag räckte det med att jag tog disken och lite sånt, sen var jag helt slut och var tvungen att lägga mig på soffan och vila.. Hade jag velat somna så hade det verkligen inte varit några problem, men man vill ju inte känna att man sovit bort hela dagen! Är ni trötta eller vet ni nåt som kan hjälpa mot tröttheten?

    Hoppas ni har en trevlig helg! Glad

  • SandraHelena
    aquarius87 skrev 2011-02-26 20:25:04 följande:
    Gud vad trött jag är! Även att jag sover ordentligt på natten så blir jag jättetrött så fort jag har gjort nåt.. På fm idag räckte det med att jag tog disken och lite sånt, sen var jag helt slut och var tvungen att lägga mig på soffan och vila.. Hade jag velat somna så hade det verkligen inte varit några problem, men man vill ju inte känna att man sovit bort hela dagen! Är ni trötta eller vet ni nåt som kan hjälpa mot tröttheten?

    Hoppas ni har en trevlig helg! Glad
    vilken tur att jag inte ensam om detta då!! Haha!! Glad Just nu sover jag knappt om natten och jag kan inte riktigt säga varför heller. Men jag kommer inte till ro och jag störs av minsta lilla ljud!! Ingen aning om vad som kan hjälpa faktiskt... Men kommer nån på nått så hojta till!! Haha!!

    Trevlig helg.. Ja, de beror ju på vad man vill ha ut av den!! Tungan ute Jobbar heela helgen, så jobbat till 21.00 ikväll, sen börjar jag 7.00 i morn. Så blir inte så mycket helg men jag får "njuta" på jobbet!! Haha!! Så jag hopps att ni andra ligger i soffan och har det gott!! Skrattande
  • deeya

    Trött svar ja! Somnar på soffan före 22 på kvällarna vilket inte är vanligt för mig och känner på mig att det är ju bara början på tröttheten! Tungan ute

    Ja ni har nog en bättre helg än mig iaf, då sambons barn har magsjuka och jag är nojjig att få de.
    Nån som vet om de är mera farligt att få magsjuka nu i tidig graviditet?

  • aquarius87
    SandraHelena skrev 2011-02-26 22:49:44 följande:
    vilken tur att jag inte ensam om detta då!! Haha!! Glad Just nu sover jag knappt om natten och jag kan inte riktigt säga varför heller. Men jag kommer inte till ro och jag störs av minsta lilla ljud!! Ingen aning om vad som kan hjälpa faktiskt... Men kommer nån på nått så hojta till!! Haha!!

    Trevlig helg.. Ja, de beror ju på vad man vill ha ut av den!! Tungan ute Jobbar heela helgen, så jobbat till 21.00 ikväll, sen börjar jag 7.00 i morn. Så blir inte så mycket helg men jag får "njuta" på jobbet!! Haha!! Så jag hopps att ni andra ligger i soffan och har det gott!! Skrattande
    Jag vet hur det är.. Jag jobbar varannan helg och det är inte alltid så roligt! Fast jag trivs jättebra på mitt jobb så jag klagar inte! Flört Men denna helgen har jag varit ledig och vi har hunnit med mycket helgmys så det känns skönt!
  • aquarius87
    deeya skrev 2011-02-27 09:27:27 följande:
    Trött svar ja! Somnar på soffan före 22 på kvällarna vilket inte är vanligt för mig och känner på mig att det är ju bara början på tröttheten! Tungan ute

    Ja ni har nog en bättre helg än mig iaf, då sambons barn har magsjuka och jag är nojjig att få de.
    Nån som vet om de är mera farligt att få magsjuka nu i tidig graviditet?
    Fy vad tråkigt! Jag vet faktiskt inte om det kan vara farligt..
Svar på tråden Tråden för 87:or som nyss blivit gravid!! :)