• SandraHelena

    Tråden för 87:or som nyss blivit gravid!! :)

    Hej!

    Måste vara fler 87:or där ute som nu väntar på liten!! Vi kanske kan följat åt, prata om det som vi upplever och bara prata av oss.

    Gärna berätta lite om oss själva.

    Jag hater Sandra och bor i Göteborg. Har nyss plussat så det är mycket frågor och annat som kommer dyka upp hos mig och det skulle vara skönt att kunna pratat av sig med andra i samma situation och ålder!!

    Hade gott/ Humlan!

  • Svar på tråden Tråden för 87:or som nyss blivit gravid!! :)
  • deeya
    aquarius87 skrev 2011-02-28 09:45:30 följande:
    Fy vad tråkigt! Jag vet faktiskt inte om det kan vara farligt..
    Jo men nu verkar det vara över, som tur är.
    Och peppar, peppar jag har klarat mig :)
  • SandraHelena

    Såå skönt att är över!! Magsjuka är ju något man helst avstår ifrån... Isch!!! 

    Hur har nu det annars då?? Själv så går jag på "helg" nu!! Har ju jobbat hela helgen + idag...Men nu är jag ledig Tisdag och Onsdag, gött!! Jag ska sova och sova... Så gott jag kan i alla fall, har skit svårt att sova just nu och det är ingen hitt nu när jag är trött som det är ändå!! Haha!! Tungan ute 

    Men nu ska jag ta mig ett gott bad, och troligen somna en stund med...Hihi!!
     

  • aquarius87

    v7 idag! Glad v6 gick jättefort tycker jag! Hoppas att denna v också flyter på bra så man kommer nånstans! Flört
    Idag är det dags för samtal hos BM! Känns skönt att få komma och prata lite och få lite svar på mina frågor! Glad

  • deeya

    Humlan: Haha kan tro att det blir skönt att sova Glad
    Och jo inge magsjuka tack, tål inte spya är verkligen inte min grej!

    Jag går in i vecka 6 idag Skrattande
    Vad är det för samtal du ska på hos BM aquarius? =)

  • SandraHelena
    aquarius87 skrev 2011-03-02 10:08:39 följande:
    v7 idag! Glad v6 gick jättefort tycker jag! Hoppas att denna v också flyter på bra så man kommer nånstans! Flört
    Idag är det dags för samtal hos BM! Känns skönt att få komma och prata lite och få lite svar på mina frågor! Glad
    Ahh!! Så skönt!! :) Skönt när man har pratat med dom. Min BM var så himla gullig, så jag ser fram emot nästa gång! :) 

    Härligt att veckorna flyger förbi! Skrattande Precis som dom ska!! Tycker oxå det går fort nu, men har inget emot det alls...Hihi!! Jag är i v 8 nu, helt underbarr. Så ska jag till BM nästa Torsdag och då även ultraljud!! Wiiiie!! Hjärta
  • SandraHelena

    Har ju inte blivit mycket till sova, men det får duga!! Haha!! Får vara glad för det jag kan sova i alla fall!!

    SKönt att det inte blev någon magsjuka, finns ju bättre saker att roa sig med!! Hihi! 

  • deeya

    Men är de bara jag som är sent ute med de här med BM när ska man ringa dit egentligen? Glad
    Åh ska du göra ultraljud redan? =)

    Ja men precis!
    Verkligen de finns massor :)

  • SandraHelena
    deeya skrev 2011-03-02 11:25:08 följande:
    Men är de bara jag som är sent ute med de här med BM när ska man ringa dit egentligen? Glad
    Åh ska du göra ultraljud redan? =)

    Ja men precis!
    Verkligen de finns massor :)
    Jag ringde veckan efter det att jag fick veta!! Min BM tyckte det var bra att jag ringde tidigt. Så tycker nog du ska ringa!! Glad

    Jag ska få göra ultraljud bara för att alla BM där ska lära sig att göra det, så hon frågade om det var ok att hon gjorde ett UL. För mig är det helt ok!! Hehe!! Man vill ju inget hellre än veta att det går bra där inne!! Så det känns underbart!! Glad
  • deeya

    Ja de kanske jag borde Glad

    Aha haha ja de säger man ju inte nej till Glad
    De kan jag tro att de gör! Glad

    Ska nog själv boka ett VUL på nån vecka bara för att kolla läget =)

  • aquarius87
    deeya skrev 2011-03-02 10:26:35 följande:
    Humlan: Haha kan tro att det blir skönt att sova Glad
    Och jo inge magsjuka tack, tål inte spya är verkligen inte min grej!

    Jag går in i vecka 6 idag Skrattande
    Vad är det för samtal du ska på hos BM aquarius? =)
    Här går man på Hälsosamtal runt v7 där man pratar om bla kost och så.. Och idag pratade vi även lite om missfall och så eftersom jag har haft 2 st på så kort tid! Det kändes jättebra och jag fick tid för inskrivning om 2 veckor. Då ska dom ta massa prover och sånt där.. Jag fick även tid för första vanliga UL och det blev om 4 veckor, så just nu känns det inte som jag är i behov av ett VUL innan det.. Men jag får väl se hur det känns om några dagar! Glad

    Jag tycker du ska ringa BM! Det är aldrig fel att göra det tidigt! Flört
Svar på tråden Tråden för 87:or som nyss blivit gravid!! :)