• SandraHelena

    Tråden för 87:or som nyss blivit gravid!! :)

    Hej!

    Måste vara fler 87:or där ute som nu väntar på liten!! Vi kanske kan följat åt, prata om det som vi upplever och bara prata av oss.

    Gärna berätta lite om oss själva.

    Jag hater Sandra och bor i Göteborg. Har nyss plussat så det är mycket frågor och annat som kommer dyka upp hos mig och det skulle vara skönt att kunna pratat av sig med andra i samma situation och ålder!!

    Hade gott/ Humlan!

  • Svar på tråden Tråden för 87:or som nyss blivit gravid!! :)
  • deeya
    SandraHelena skrev 2011-06-20 22:05:59 följande:
    Jaa, det är jobbigt med tröttheten... Speciellt när man jobbar, man kommer aldrig igång och har dålig stubin när man råkar ut för de otrevliga tanterna på jobbet..Haha! 

    Okey, så du är längre gången är du trodde?? Glad 
    Kan tänka mig de, haha rätt åt dom isf! :)

    Jo en vecka längre än jag trodde Glad Vart så efter RUL men sen så har jag varit seg med att boka en ny tid hos BM Glad
  • 87Malin


    V6


    V20


    V22

    Det blir ju lite skillnad när man har vit tröja och sen svart, det svarta döljer ju lite..men visst är det en liten skillnad??
  • SandraHelena

    Var ju iväg till BM på mitt extra besök för att ta ett blodvärde. Men det såg bra ut, så ska fortsätta med bara en tablett om dagen. Så det var ju inte det som gjorde att jag är så trött i alla fall. 

    Jag blev ordinerad att vila så mycket jag kan, ta det lugnt när jag är ledig och kanske byta lite pass så man får en längre natt och får slappna av och sova!! Men jag går snart på 2 veckors semester i alla fall och då ska jag bara ta det lugnt, lita på det!! :)  

  • deeya
    87Malin skrev 2011-06-21 12:26:25 följande:

     


    V6

     


    V20

     


    V22

    Det blir ju lite skillnad när man har vit tröja och sen svart, det svarta döljer ju lite..men visst är det en liten skillnad??
    Jodå visst är det lite skillnad iaf :)
    SandraHelena skrev 2011-06-21 20:51:28 följande:
    Var ju iväg till BM på mitt extra besök för att ta ett blodvärde. Men det såg bra ut, så ska fortsätta med bara en tablett om dagen. Så det var ju inte det som gjorde att jag är så trött i alla fall. 

    Jag blev ordinerad att vila så mycket jag kan, ta det lugnt när jag är ledig och kanske byta lite pass så man får en längre natt och får slappna av och sova!! Men jag går snart på 2 veckors semester i alla fall och då ska jag bara ta det lugnt, lita på det!! :) 
    Kanske bara är bebis som gör dig lite extra trött? =)
    Kan nog vara bra men vad skönt med semester :)

    Var hos BM idag och hade låga värden på 110 så blir järntabletter hänanefter!
  • 87Malin
    Jenny0819 skrev 2011-06-21 21:08:55 följande:
    ja jag är född 87 o fick ett pluss idag!!:)
    Grattis :D

    Jo jag tycker jag blir större för varje dag..måste fakiskt köpa byxor för mina börjar sitta lite konstigt nu..hehe
  • SandraHelena

    Joo, det är nog så att den lille tar mer och mer och det är mycket som händer i kroppen nu. Sen är dte tungt på jobbet just nu. Så det ska sitta fint med semester måste jag säga... 

    Jobbar ju bara nästa vecka, sen är jag ledig i 2 veckor... Sen är det ju inte långt kvar. Ujuj, den sista Augusti slutar jag jobba, sen ska man gå hemma och vänta.. Hehe!! Wiiie! :) 

  • 87Malin

    Det är så roligt när man känner nåt i magen fast det är såååååå himla svagt så det knappt märks... Men idag var det roligt, jag gick och la mig i sängen för jag känner magen bättre då och när jag la mig ner så var jag STENHÅRD precis över naveln sen efter ett litet tag så var det borta så då hade mitt lilla troll flyttat sig.

  • sockerbecca

    Är i v19 nu (18+4) Glad var på RUL nu i torsdags! Helt otroligt, jag och sambon trodde nästan vi hade hamnat i en scifi-film för jag förstår inte hur BM kunde hitta så snabbt och lätt precis det hon ville titta på.. Nästan som magi, så effektivt.. Fast så blir det väl om man är duktig på sitt jobb ^^

    Började känna sparkar för nästan en vecka sen, i måndags :) det var första gången jag kände något alls, då sparkade bebis så jag kände det utanpå magen. Sambon fick order att komma hem tidigare från jobbet om det gick, och som tur var så hann han också känna en liten spark när han kom hem!!

    Nu känner jag inga tydliga sparkar längre, det var bara den dagen, men jag känner varje dag hur bebis rör sig i magen.. Ibland bara som att någon "smeker" insidan av huden på magen typ, haha

Svar på tråden Tråden för 87:or som nyss blivit gravid!! :)