• Anonym (mamma­liten)
    Äldre 10 Mar 12:12
    23581 visningar
    18 svar
    18
    23581

    Har du haft sex på en finlandsfärja?

    Det pratas här och där om att finlandsfärjorna är rena knullbåtar. Har åkt båtarna några gånger men uppfattar inte att det är så. Små trånga hytter som man i många fall delar med sina vänner är inte direkt något jag går igång på heller.

    Så hur ser det hos befolkningen på familjeliv, har ni haft sex ombord på båtarna? Med sin partner som resesällskap räknas inte...

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft sex på en finlandsfärja?
  • Äldre 10 Mar 12:36
    #1

    som singel har jag det.

  • Anonym
    Äldre 10 Mar 13:25
    #2

    Nej. Jag har inte ens satt min fot på en Finlandsfärja så sex på en Finlandsfärja har jag inte haft.

  • La Lola
    Äldre 10 Mar 13:26
    #3

    Nä, jag har aldrig ens åkt med en sån båt.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym
    Äldre 10 Mar 13:27
    #4

    Bara åkt Ålandsfärja ;) haft sex med den egna mannen där på jo i egen hytt.

  • rednec­k girl
    Äldre 10 Mar 13:49
    #5

    åkt många gånger ...men nej inte med en främmande karl. bara med min egen...men det räknades tydligen inte . men visst ser man på tex bc att folk sätter ut annons att nu åker vi då och då...vill någon hänga på . de flesta är ju så fulla..så det vore ju fan om dessa kukar skulle klara stå så ett fruntimmer bli nöjd ;) ;)


    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym
    Äldre 10 Mar 15:04
    #6

    Har haft sex ombord flera gånger. Åker kryssning ibland för att festa umgås med vänner och roa mig.  Sen är det ju grädde på moset om man hittar någon läckerbit att knulla med också. Vi som delar hytt unnar varandra det och har inga problem med att någon "tingar" hytten en stund.

  • Anonym
    Äldre 10 Mar 15:32
    #7

    Förlorade oskulden ombord på en. Det roliga är att det gjorde även min kompis som jag åkte med och det var inte "planen" med kryssningen

  • Anonym
    Äldre 10 Mar 15:54
    #8

    Nej.

    Jag försökte minnas om det blev någon sex den där gången för 15 år sedan när flickvännen och jag hade en lyxhytt i fören när jag såg tillägget att sex med partnern inte räknas. 

  • Balahi­r
    Äldre 10 Mar 16:51
    #9

    Ja, när jag varit singel.

  • Anonym
    Äldre 10 Mar 16:54
    #10

    Har aldrig satt min fot på en finlandsfärja, så jävla trashigt

  • Äldre 10 Mar 16:55
    #11

    Har aldrig åkte med någon av finlandsfärjorna så nej.


    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Äldre 10 Mar 16:59
    #12
    Mandi74 skrev 2011-03-10 16:55:55 följande:
    Har aldrig åkte med någon av finlandsfärjorna så nej.
    du borde pröva
  • rednec­k girl
    Äldre 10 Mar 17:08
    #13
    Anonym skrev 2011-03-10 16:54:00 följande:
    Har aldrig satt min fot på en finlandsfärja, så jävla trashigt
    jag hade gärna åkt på kryssning till karibien ist...men har tyvärr inte råd med det .kan vara skönt att åka hemifrån och ta en sväng till åbo eller helsingfors. kan inte se nått fel med det .
    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Äldre 10 Mar 17:09
    #14

    Jag har åkt Finlandsfärja upprepade gånger. Typ fram och tillbaka 1-3 gånger per år, för att hälsa på släkten i Finland. Men då har jag ju alltid haft familj som sällskap på båten, så inget knullande.

  • Anonym
    Äldre 10 Mar 19:05
    #15

    Jag och min sambo träffades på en sån båt. Så iaf en gång, sen blev vi ihop och resterande gånger räknas alltså inte.

  • Anonym (Titan­ic)
    Äldre 10 Mar 20:08
    #16

    Jajamen, á la Titanic precis i fören på färjan.


    "I´m the king of the world"

  • Anonym (onfir­e)
    Äldre 11 Mar 11:07
    #17

    Jajemän, det har jag. Med en styrman och med en matros. Ska tilläggas att jag va styrmanselev vid tillfället, så de var ju mina "arbetskollegor" (eller ja, styrmannen va ju min handledare!). Tungan ute

  • Anonym (För äventy­r)
    Äldre 13 Mar 21:01
    #18

    Kryssningsbåtarna är utmärkt för äventyr. Jag och maken har precis bokat en kryssning för att kunna sexa loss ordentligt.

Svar på tråden Har du haft sex på en finlandsfärja?