• Tjollabolla

    Molo Lagersalg Vår 2011!

    Nu är det snart dax igen flickor! Det som vi alltid längtar efter; SALG!

    Molos lagersalg brukar hållas i hamnen i Köpenhamn, nån gång i november. Datum kommer ca en vecka innan. Så mer info kommer!

    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-05 15:21
    Nån gång i MAJ/JUNI ska det stå såklart, inte november!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-01 21:24
    BILDTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m58694249.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:03
    ÄNTLIGEN FLICKOR!!!!!!!!!!!!!

    LAGERSALG

    molo kids holder stort lagersalg
    baby & børnetøj 0-12 år

    - kollektionsprøver
    - fotoprøver
    - lagerrester

    onsdag den 25. maj, kl. 14.00-21.00
    torsdag den 26. maj, kl. 14.00-20.00
    fredag den 27. maj, kl. 14.00-18.00
    lørdag den 28. maj, kl. 10.00-17.00
    søndag den 29. maj, kl. 10.00-16.00

    Adresse:

    KULTURHUSET DOCKEN, FÆRGEHAVNSVEJ 35,
    2100 KØBENHAVN Ø
    (For enden af vejen lige før Baltikavej)

    Vi bor 15-20 minutters gang fra Nordhavn station.
    Linie 26 (færgehavn nord) kører til døren på hverdage.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:18
    KÖRTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m59042493.html
  • Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-29 08:28:26 följande:
    Blev du nöjd med inköpen igår, trots att utbudet inte kändes som det bästa?
    Jadå jag är nöjd.
    Det finns ju fina saker oavsett.

    Det är bara att man får leta mer när utbudet är sämre.
    Är glad att jag tog de lila termobyxorna.
    Har velat ha de länge.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-05-29 08:32:30 följande:
    Jadå jag är nöjd.
    Det finns ju fina saker oavsett.

    Det är bara att man får leta mer när utbudet är sämre.
    Är glad att jag tog de lila termobyxorna.
    Har velat ha de länge.
    Ja, de ärju så fiiina!
    Jag är nog allra mest nöjd med Noras mmp-jacka, så snygg. Velade ju mellan vanliga modellen och anoraken, men tod den vanliga. Tur det för anorak hade hon inte velat ha
    Och londonskorna älskade hon. Kul att hitta något till henne för en gångs skull
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-29 08:35:26 följande:
    Ja, de ärju så fiiina!
    Jag är nog allra mest nöjd med Noras mmp-jacka, så snygg. Velade ju mellan vanliga modellen och anoraken, men tod den vanliga. Tur det för anorak hade hon inte velat ha
    Och londonskorna älskade hon. Kul att hitta något till henne för en gångs skull
    Vad roligt att hon blev glad för det hon fick.
    Alltid svårt att handla till de när de är lite äldre.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Maliten

    Kul att se er igår tjejer. Är lite missnöjd med utbudet (116/122 kille o 80/86 tjej). Men Hey pengarna rullar ändå Det fick bli vinteroverall till vintern 2012/2013 istället


    Idag får det allt bli en riktig slappardag. Är sååååå trött. det tar på krafterna att shoppa ju!

  • Busbellan
    Maliten skrev 2011-05-29 08:56:33 följande:

    Kul att se er igår tjejer. Är lite missnöjd med utbudet (116/122 kille o 80/86 tjej). Men Hey pengarna rullar ändå Det fick bli vinteroverall till vintern 2012/2013 istället


    Idag får det allt bli en riktig slappardag. Är sååååå trött. det tar på krafterna att shoppa ju!


    Ja, utbudet på särskilt de storlekarna var väl inte de bästa, men helt missnöjd åker man ju inte därifrån ändå
    Killsidan var ganska dålig på alla storlekarna tycker jag
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Maliten skrev 2011-05-29 08:56:33 följande:

    Kul att se er igår tjejer. Är lite missnöjd med utbudet (116/122 kille o 80/86 tjej). Men Hey pengarna rullar ändå Det fick bli vinteroverall till vintern 2012/2013 istället


    Idag får det allt bli en riktig slappardag. Är sååååå trött. det tar på krafterna att shoppa ju!


    Ja det var kul att ses.

    En riktig bakisdag är det.
    Vi ska dock ha kalas idag så jag får väl snart sätta fart.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Lalalong

    Jag känner mig oförskämt pigg faktiskt!!

    Då åkte jag ändå på kalas direkt när jag kom hem, ilade hem och sov några timmar, sen var jag uppe mellan 00.30 och 3 i natt eftersom jag lovat en kompis att vara fyllechaffis.
    Gissar på ett bakslag framåt eftermiddagen

    Innan dess ska jag hinna med en cykelrunda. Ska cykla tjejvättern (10 mil) om en vecka och har inte börjat träna ännu Oskyldig. Dags att sätta fart nu. Idag! 

    Jag är väldigt besviken på utbudet i 80/86 (och 74 där jag ville ha knickers)... 80 var det minsta bordet jag sett. 74 fanns det inte ens något bord som hette på flick (ingen röd ballong som det stod 74 på). Men jag köpte ju lite till Alva på 92 istället. Dock blev det som vanligt mer till Klara än vad som varit tanken.
    I stort är jag i alla fall nöjd. Pengarna gick ju åt, så lite fint måste jag ju hittat  


    Klara 060504, Alva 100117
  • solouniko
    Maliten skrev 2011-05-29 08:56:33 följande:

    Kul att se er igår tjejer. Är lite missnöjd med utbudet (116/122 kille o 80/86 tjej). Men Hey pengarna rullar ändå Det fick bli vinteroverall till vintern 2012/2013 istället


    Idag får det allt bli en riktig slappardag. Är sååååå trött. det tar på krafterna att shoppa ju!


    In med bilder då!


     


    ÅH jag är SÅ nyfiken på vad Dunis hittat åt mig Trist med lite dåligt utbud, kanske man får fundera om det är värt att åka alla milen nästa gång ändå? Fast då får jag nog stanna där och salga ons, tors och fredag, då borde man väl ändå bli nöjd


    Milla 090316 ♥ Freja 110505 ♥ solouniko.blogg.se
  • Preggi

    Hej tjejer,

    Kul att se er alla på salgen igår.
    Jag är lite missnöjd men har ändå hittat en del plagg som jag är jätteglad över.

    Hade bud på två st lurv i strl 98 hur svårt kan det vara? Kom hem med en i strl 92 och en i 98..


    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Tjollabolla
    Lalalong skrev 2011-05-29 09:15:20 följande:
    Jag känner mig oförskämt pigg faktiskt!!

    Då åkte jag ändå på kalas direkt när jag kom hem, ilade hem och sov några timmar, sen var jag uppe mellan 00.30 och 3 i natt eftersom jag lovat en kompis att vara fyllechaffis.
    Gissar på ett bakslag framåt eftermiddagen

    Innan dess ska jag hinna med en cykelrunda. Ska cykla tjejvättern (10 mil) om en vecka och har inte börjat träna ännu Oskyldig. Dags att sätta fart nu. Idag! 

    Jag är väldigt besviken på utbudet i 80/86 (och 74 där jag ville ha knickers)... 80 var det minsta bordet jag sett. 74 fanns det inte ens något bord som hette på flick (ingen röd ballong som det stod 74 på). Men jag köpte ju lite till Alva på 92 istället. Dock blev det som vanligt mer till Klara än vad som varit tanken.
    I stort är jag i alla fall nöjd. Pengarna gick ju åt, så lite fint måste jag ju hittat  
    Men OJ var det så illa?! Flick 80 hade 2 bord i onsdags och 74 bordet var ganska så stort, där fanns en hel del.
    Bara att konstatera att det blir till att åka onsdag alltid framöver då!!

    Pojk 110/116 hade ju oxå massa fint i onsdags, många t-shirts jag hade nog 20 st i min hög innan jag gallrade...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!