• Anonym (Kille)

    Sperma och mannens sprut

    Jag är nyfiken vad ni killar och tjejer tycker om sperma vilket förhållande ni har till mannens sprut.

  • Svar på tråden Sperma och mannens sprut
  • Poly63
    allmänt skrev 2011-04-22 16:34:53 följande:
    Men det är ju bara bullcrap. jag och gubben kör alltid med kondom, och det är kanonbra. Bra sex definieras ju inte av sagg i nyllet, eller vilken parallell du nu drog. (och dem du citerade)
    sextiotalist skrev 2011-04-22 16:39:16 följande:
    Jag har förstått att det hänt lite sedan jag var ung, då var kondom nästan självklart. Numera så sprids ju könsjukdomarna som en epidemi, men det är ju inga problem, framtida sterilitet, livmodershalscancer och annat som kan komma som följder pga sjukdomar är ju ingenting, bara man får bra sex så är resten ointressant.
    Hur resonerar du där ni inte får det barn ni hade tänkt på pga klamydia, när HIV är en ständig gäst i ert hem, när inte gonorren går att bota pga resistenta bakterier eller när din fru har fått livmoderhalscancer och dagarna är räknade, endast för att man skippade kondomen.
    *L* Intressant vad folk kan bli upprörda så fort man säger att man inte kan njuta av sex om kondom är inblandad... För dig, Calipso, är det skitsnack, men inte för mig, och det är ingen inbillning. Men det betyder inte för den skull att jag vill leka med sperman.

    Och vad könssjukdomar beträffar så gäller det ju att närma sig nya partners med små steg och inte ha bråttom, lära känna personen, resonera, kolla, testa sig osv. innan man har sex utan kondom. Att ha sex utan kondom är faktiskt inte liktydigt med att få en könssjukdom.
  • sextiotalist
    Poly63 skrev 2011-04-22 18:50:26 följande:
    sextiotalist skrev 2011-04-22 16:39:16 följande:
    Jag har förstått att det hänt lite sedan jag var ung, då var kondom nästan självklart. Numera så sprids ju könsjukdomarna som en epidemi, men det är ju inga problem, framtida sterilitet, livmodershalscancer och annat som kan komma som följder pga sjukdomar är ju ingenting, bara man får bra sex så är resten ointressant.
    Hur resonerar du där ni inte får det barn ni hade tänkt på pga klamydia, när HIV är en ständig gäst i ert hem, när inte gonorren går att bota pga resistenta bakterier eller när din fru har fått livmoderhalscancer och dagarna är räknade, endast för att man skippade kondomen.
    *L* Intressant vad folk kan bli upprörda så fort man säger att man inte kan njuta av sex om kondom är inblandad... För dig, Calipso, är det skitsnack, men inte för mig, och det är ingen inbillning. Men det betyder inte för den skull att jag vill leka med sperman.

    Och vad könssjukdomar beträffar så gäller det ju att närma sig nya partners med små steg och inte ha bråttom, lära känna personen, resonera, kolla, testa sig osv. innan man har sex utan kondom. Att ha sex utan kondom är faktiskt inte liktydigt med att få en könssjukdom.
    Jag skrev ju att jag inte heller är förtjust i kondom, men det ifrån att skriva att sex utan kondom är inte riktig sex rent generellt är dumt.
    Jag fixar inte kondom, då jag blir väldigt irriterad i slemhinnorna, så är det bara.
  • Poly63
    sextiotalist skrev 2011-04-22 18:59:46 följande:
    Jag skrev ju att jag inte heller är förtjust i kondom, men det ifrån att skriva att sex utan kondom är inte riktig sex rent generellt är dumt.
    Jag fixar inte kondom, då jag blir väldigt irriterad i slemhinnorna, så är det bara.
    Det är väl inte dumt? Från mitt perspektiv är det inte meningsfullt att ha sex med kondom. Det är min sanning och inte det minsta dumt.
  • allmänt
    Poly63 skrev 2011-04-22 18:50:26 följande:
    sextiotalist skrev 2011-04-22 16:39:16 följande:
    Jag har förstått att det hänt lite sedan jag var ung, då var kondom nästan självklart. Numera så sprids ju könsjukdomarna som en epidemi, men det är ju inga problem, framtida sterilitet, livmodershalscancer och annat som kan komma som följder pga sjukdomar är ju ingenting, bara man får bra sex så är resten ointressant.
    Hur resonerar du där ni inte får det barn ni hade tänkt på pga klamydia, när HIV är en ständig gäst i ert hem, när inte gonorren går att bota pga resistenta bakterier eller när din fru har fått livmoderhalscancer och dagarna är räknade, endast för att man skippade kondomen.
    *L* Intressant vad folk kan bli upprörda så fort man säger att man inte kan njuta av sex om kondom är inblandad... För dig, Calipso, är det skitsnack, men inte för mig, och det är ingen inbillning. Men det betyder inte för den skull att jag vill leka med sperman.

    Och vad könssjukdomar beträffar så gäller det ju att närma sig nya partners med små steg och inte ha bråttom, lära känna personen, resonera, kolla, testa sig osv. innan man har sex utan kondom. Att ha sex utan kondom är faktiskt inte liktydigt med att få en könssjukdom.
    Ja okej. Jag ger dig att det är olika för alla förstås. Kan tycka det känns synd att man är så "avtrubbad" att det blir meningslöst att ha sex med kondom för att det inte blir skönt då, eller något. Det är det du menar? Att det inte är skönt?
  • Anonym

    det är det värsta jag vet. Varmt och äckligt...
    Men sex är bra!

  • Plantage
    allmänt skrev 2011-04-22 19:07:04 följande:
    Ja okej. Jag ger dig att det är olika för alla förstås. Kan tycka det känns synd att man är så "avtrubbad" att det blir meningslöst att ha sex med kondom för att det inte blir skönt då, eller något. Det är det du menar? Att det inte är skönt?
    Allt är skönt utom det osköna?
    Dum spiro, spero
  • allmänt
    Plantage skrev 2011-04-22 18:36:04 följande:
    Haha, va du "ätit" för konstig sagge?

    unket
    Heh ja men, det blev ju inte heller rätt. Men vad fan hjälp mig då, hur smakar sarre? Går med på att sött var helt fel, men inte fan är det bittert heller, you have to give me that.
    Lollo36 skrev 2011-04-22 18:41:56 följande:
    Nej då, vi är rätt frisinnade här tror jag, hoppas jag i alla fall. Man ska väl inte behöva tänka en massa innan man skriver tycker jag. Det skulle vara urtrist.
    Hah nä precis! Jag får aldrig några svar när jag "tänkt till". Jag tycker att "nu JÄVLAR svarade jag sjukt bra och smart" och ingen kommenterar, men när jag låter fingrarna löpa fritt över tangentbordet så får jag ju nån respons iaf.. Även om det var "du har skitfel". Heh.
  • Lollo36
    allmänt skrev 2011-04-22 19:11:42 följande:
    Heh ja men, det blev ju inte heller rätt. Men vad fan hjälp mig då, hur smakar sarre? Går med på att sött var helt fel, men inte fan är det bittert heller, you have to give me that.
    Umami blev ju så småningom accepterat som den femte grundsmaken, utöver sött, salt, syrligt och beskt. Det kanske finns en sjätte - sagge?
    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • allmänt
    Lollo36 skrev 2011-04-22 19:18:37 följande:
    Umami blev ju så småningom accepterat som den femte grundsmaken, utöver sött, salt, syrligt och beskt. Det kanske finns en sjätte - sagge?
    Ja!! Så måste det vara! Undrar vart på tungan den sitter då. Hm. (åh då borde jag ju kunna "räkna ut" vilken smak det har, beroende på vart på tungan jag uppfattar smaken. Om en bara hade en sats att tillgå.. )
  • Plantage
    Lollo36 skrev 2011-04-22 19:18:37 följande:
    Umami blev ju så småningom accepterat som den femte grundsmaken, utöver sött, salt, syrligt och beskt. Det kanske finns en sjätte - sagge?
    Haha, jag skriver under på den
    Dum spiro, spero
Svar på tråden Sperma och mannens sprut