• faceprimer

    Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

    Här är tråden för oss som väntar tillökning runt/i mars 2012.
    Här kan vi följas åt och peppa, stötta, prata, och diskutera med varandra om allt vad det innebär att vara gravid och vänta barn.

    Själv plussade jag idag, 4/7-2011

    Häng på!

    Kram {#emotions_dlg.flower}

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 23:53

    Då listan har blivit så pass lång (vilket betyder att det är många som plussat! ) Så har det kommit in tips att vi har en tråd för listan, och en för diskussion. Vilket jag nu har skapat:
    Här är tråden för listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59919507.html
    Och denna tråd fortsätter som diskussionstråd Kram

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-12 18:05
    Fick tips om att ha en bildtråd och självklart håller jag med! Här har ni bildtråden: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59946875.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 10:20
    Fortsättningstråd för när bebisarna har kommit ut till världen:
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m62965812.html

  • Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
  • AnnaMamma

    jag vet inte riktigt när jag ska få, men det är i mars men vilket dayum vet jag inte, det är mitt andra barn! Jag har en son på 14 månader. Jag känner mig som en usel mamma är så trött om dagarna och vet inte hur jag ska bära mig åt när karln jobbar..

  • HaBaNiTa

    Instämmer med Lyckobebisen; Ja det här kan väl vara list tråden så kan vi skapa en annan tråd för diskussion istället!!! Som också kan heta marsbebisar 2012. Kan du inte fixa det TS??? Annars så kan nog jag ställa upp ;) kram

  • Chokladälskaren
    Stinis83 skrev 2011-07-10 19:00:08 följande:
    Chokladäldkaren, jag är faktiskt väldet glad över det, det är proportioneligt till min kropp som är rätt liten i övrigt. Nu väger jag 55 kg, och förra graviditeten gick jag upp 21 kg totalt... Det ska bli spännande att se hur stor man blir den här gången :)

    På kvällarna svullnar min mage upp jättemycket och spänner, och jag längtar så otroligt tills det börjar synas på riktigt :)
    Hihi, så olika man kan varaFlört. Jag hade iaf bytt med digTungan ute. Mina bröst passar väl in på min kropp eftersom jag väger några kilo för mycket men jag hade gärna önskat att jag hade vägt betydligt mindre och absolut mindre bröstGlad.
    Dem kanske försvinner istället efter graviditeten, hihi!!
  • den långa vägen
    HaBaNiTa skrev 2011-07-10 19:08:34 följande:
    Oj ja eller tvärtom att det finns en parallell listtråd och denna blir diskussions delen!!!

    Jag tycker en ny listtråd eftersom det redan finns så många diskussionsinlägg här
  • LadyA01

    Bim - 3



    Bim-dagen


    Och så från bim -4, -3, -2, -1 och + 2 :)


    Nu slutar jag att testa! :)
  • LadyA01

    Tack! :) Nu är det dags att slappna av och känna att hcg't ökar som det ska :)

    Och förhoppningsvis gör progesteronkräm o vitaminer lite nytta också, och naprapatbehandlingarna, så att liten kan få stanna den här gången! :) Har ett illamående som kommer och går om dagarna, ganska snällt sådant *pepparpeppar* så än är jag bara glad för det. :)

  • maos

    Hej! 

    Idag fick jag ett plus på stickan! Stog med hakan i golvet nästan, svårt att förstå!
    Jag och min pojkvän bestämde oss för att försöka, men vi kunde aldrig tro att det skulle gå redan på första försöket! Så om allt går som det ska så ska vi också få en liten i mars :) 

  • loppan
    LadyA01 skrev 2011-07-10 20:45:43 följande:
    Tack! :) Nu är det dags att slappna av och känna att hcg't ökar som det ska :)

    Och förhoppningsvis gör progesteronkräm o vitaminer lite nytta också, och naprapatbehandlingarna, så att liten kan få stanna den här gången! :) Har ett illamående som kommer och går om dagarna, ganska snällt sådant *pepparpeppar* så än är jag bara glad för det. :)
    Håller tummar och tår för er! :) här går molvärken till och från och hade gärna haft ett litet litet illamående också faktiskt..är på BIM-2 idag så det kan ju gå hur som helst egentligen, en dag i sänder!
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)