• Anonym (Hopplös:))

    Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

    Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

    Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

    Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

    Kom igen! Gör mig sällskap!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

    EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

    Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

  • Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-20 13:53:19 följande:

    Åh, nu...spontan-dejt! Med nån jag skickat max 5 mail med


    Håll tummen!


     



    På festivalen? Solig
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (Hopplös:))
    Ernst Hugo skrev 2011-08-20 13:55:00 följande:
    På festivalen? Solig
    Jajamen! Fint väder och jag är sugen på friterad camembert. Han lova att köpa en sån om jag hängde på. Så jag hängde på
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-20 13:59:24 följande:
    Jajamen! Fint väder och jag är sugen på friterad camembert. Han lova att köpa en sån om jag hängde på. Så jag hängde på

    Have fun!
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-20 13:59:24 följande:
    Jajamen! Fint väder och jag är sugen på friterad camembert. Han lova att köpa en sån om jag hängde på. Så jag hängde på

    Var det en dubbeldejt med din kompis? Fick för mig att jag såg er på Köpenhamnsvägen nu i em *L*
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (Hopplös:))
    Ernst Hugo skrev 2011-08-20 17:33:32 följande:
    Var det en dubbeldejt med din kompis? Fick för mig att jag såg er på Köpenhamnsvägen nu i em *L*
    Haha, som du spanar Men nej det var bara han och jag så det var nog nån annan godisbit du fick syn på

    Dejten gick iaf över förväntan och....jag är bara hemma om för att hämta jacka och lite sånt...för vi ska fortsätta dejten om en timme
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-20 18:10:54 följande:
    Haha, som du spanar Men nej det var bara han och jag så det var nog nån annan godisbit du fick syn på

    Dejten gick iaf över förväntan och....jag är bara hemma om för att hämta jacka och lite sånt...för vi ska fortsätta dejten om en timme

    Ha det extra sköj Skrattande
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-20 18:10:54 följande:
    Haha, som du spanar Men nej det var bara han och jag så det var nog nån annan godisbit du fick syn på

    Dejten gick iaf över förväntan och....jag är bara hemma om för att hämta jacka och lite sånt...för vi ska fortsätta dejten om en timme

    Ser man på. Här är det inte så hopplöst längre...
  • Anonym (ny)

    Jag håller honom lite på halster för att se om han fortfarande är intresserad fast jag inte kan träffas så mkt. Han känns genuin. Vi har snackat i 5 v på nätet o sågs ju i fredags.

  • Anonym (Mia)

    Loggar in här med dottern brevid mig och hon säger

    "Mamma hur går det för dig att träffa någon då?"
    "Hur kommer du att tänka på det?" frågade jag.
    "Ja, du loggade ju inte på familjeliv..."

    Så FL är tydligen till för familjer med två vuxna i familjen. . Och så får jag nu order om att sluta leta, för det är då man hittar nån.
    "Farmor hittade en fonduegryta tex."  

    "Bara du går och köper fisk på ett visst ställe så kommer du nog att hitta någon."    

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!