• OllesMamma85

    Beräknad födsel i November? Se hit! :)

    Hej allihopa!

    Mitt namn är Elin och är 26 år. Jag och min sambo väntar vårt första barn den 15 november. Det är nu bara 2,5 månad kvar och det närmar sig med stormsteg (även fast det ibland känns som att det är en hel evighet kvar...)

    Någon annan som har beräknad födsel i november som vill följas åt den sista tiden fram till det underbara som väntar? Glad

    I ca vecka 20  fick jag foglossning och har därmed väldigt ont i min rygg/ischias/ljumskarna Obestämd Inte roligt alls eftersom man blir väldigt begränsad. Man får ont om man står/går för länge och likaså om man sitter ner för länge. Just för tillfället läser jag till förskollärare på Högskolan i Borås och kämpar med en kurs som är slut om en månad. Kroppen tycker inte om det men sen kommer jag ju få vara hemma och bara njuta länge Skrattande

    Om ni själva väntar barn i November och vill prata av er om alla funderingar och tankar som snurrar, behöver peppning / vill ge peppning eller gnälla av er de där tunga och svåra dagarna så är ju detta ett perfekt sätt! I grund och botten går vi ju alla igenom samma sak just nu (med viss variation såklart).

    Ser fram emot att få prata med er! Glad
    - Skruttens Mamma

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-26 20:20
    BF LISTA

    1:e November - Artlskin

    5:e November - Love11

    9:e November - Tanya

    10:e November - SkruttensMamma85

    12:e November - QladyG

    13:e November - Sofiia2

    27 November - Wilder

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-26 20:42

    1:e November - Artlskin

    5:e November - Love11

    6:e November - AnnelieJohan

    9:e November - Tanya

    10:e November - SkruttensMamma85

    12:e November - QladyG

    13:e November - Sofiia2

    15:e November - Tenshioyo

    20:e November - Kat91

    27:e November - Wilder

  • Svar på tråden Beräknad födsel i November? Se hit! :)
  • strawberri

    Usch hatar verkligen nätterna har inte sovit en hel natt på säkert 3 månader :( tungt att andas när ja ligger ner och mitt eksem på magen kliar så in i... :( har även svullnat en hel del idag fy va trött jag är på detta nu!! BF+5...

  • LillaEm

    Kämpa på Wilder !! Nu är det bara en tidsfråga innan du har bebis hos dig :)
    Du skulle väl bli igångsatt idag om inget hänt ?
    Jag hejjar på dig !

  • Tiger Af Lilja

    Inget har hänt!!! Blir galen snart! Har ju så mycket annat nästa vecka , hinenr inte föda barn då Tungan ute
    Jodå, men min dotter fyller 4 och allt och det ska fixas med 2 kalas..
    Sen storstädning till 1a advent.. inget går om planerna..lite småjobbigt!
    Ville bebis skulle kommit denna veckan!

    *ledsen*

  • Love111

    Nu var det ett tag sedan jag var inne här. Blir många långa vakna nätter och allmänt dåligt med sömn så tiden räcker inte alltid till.
    Har det kommit några fler bebisar ännu? =)

  • Love111

    Jag tänkte att jag skulle skriva in att våran Leo kom till oss den 12/11-2011 i BF listan men det funkar inte från min datorn, någon som kan hjälpa mig med det ? Han vägde 3720g och var 53 cm lång.

  • The Frog

    Grattis till alla bebisar! Och lycka till Wilder!
    I dag är det bf+1 för mig. Trodde verkligen inte att jag skulle gå över tiden igen, men tydligen så är det så nu! Vill ha min bebís nuuuuu! 

  • Tiger Af Lilja

    Tänkte uppdatera, hade färdknäppen igår/natt. slemproppen börjar lossna ännu mer med besked, ganska mycket.
    Än så länge är den inte färgad!

  • 0911

    Hej! Min slempropp kom i morse, med blödning. Har haft molande värk i mage o rygg o sammandragningar. Men i samma smärtstyrka hela tiden:( vill att det ska dra igång ordentligt. Var ute m sonen en stund, blev lite värre efter det. Så om det avtar igen blir det promenad! Hur går det för dig Tenshioyo? Undra hur Wilder har det...

Svar på tråden Beräknad födsel i November? Se hit! :)