• Nikolina

Bojkotta Adlibris som säljer bok som uppmuntrar till barnmisshandel

Jag har tagit ställning, gör ni?

Detta har jag skrivit till Adlibris:

"Jag läser till min bestörtning att ni säljer en bok om barnaga=barnmisshandel Instructing a childs heart.

På grund av detta vill jag att ni avslutar mitt konto hos er omedelbart.

Jag har varit väldigt nöjd med att vara er kund och tycker det är synd att ni visar ett sånt dåligt omdöme att ni säljer denna fruktansvärda bok.

Om ni inte känner till detta så är det förbjudet att slå barn i Sverige och att sälja denna bok uppmuntrar svaga personer till att förstöra sina barn.

Jag hoppas att ni inser ert misstag och tar ert förnuft till fånga och slutar att sälja denna."

Detta är en bok om hur man slår sitt barn bäst med käpp. Något som blir större och större i England och USA.

Tycker nog att svenska förlag borde ha bättre vett än så. Så jag ser inget annat val än att bojkotta för barnens skull.

• Svar på tråden Bojkotta Adlibris som säljer bok som uppmuntrar till barnmisshandel
  • huxflux

Det verkar vara en kristen bok?

• aprilmamma44

hoppas det är okej att jag kopierar ditt mail och skickar detsamma till dom??

• huxflux

Är du verkligen hundra på att den uppmuntrar barnaga??

• huxflux

Men HJÄLP! Sjukt. Fy fan...

• Nikolina
    huxflux skrev 2011-09-05 13:04:05 följande:
    Det verkar vara en kristen bok?
    ja. men andra kan få samma dumma idé är jag rädd
  • Nikolina
    aprilmamma44 skrev 2011-09-05 13:05:05 följande:
    hoppas det är okej att jag kopierar ditt mail och skickar detsamma till dom??
    Absolut! det var min förhoppning när jag skrev ut vad jag skrev till dem.

Blir vi många kanske det kan göra skillnad för barnen.
  • Nikolina
    huxflux skrev 2011-09-05 13:06:28 följande:
    Är du verkligen hundra på att den uppmuntrar barnaga??
    Ja
Svar på tråden Bojkotta Adlibris som säljer bok som uppmuntrar till barnmisshandel