• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • livserfaren

    Hej


    milla02 skrev 2014-08-11 21:50:48 följande:

    Man ska vara uppriktig och tala om vad man tycker.


    håller verkligen med dig, du är en bra och mysig tjej, kram
  • milla02
    livserfaren skrev 2014-08-12 00:12:38 följande:

    Hej


    håller verkligen med dig, du är en bra och mysig tjej, kram
    Tack för dom fina orden.
  • milla02

    Vita hipster med svarta prickar på är det som har jag på mig nu

  • livserfaren
    milla02 skrev 2014-08-12 21:39:36 följande:

    Tack för dom fina orden.


    Skriv till mig, nyfiken på dig, du verkar vara en sån trevlig och mysig tjej, kram vi kan väl bara skriva lite, vill lära känna dig lite mer.
  • Anonym (Desperado)
    livserfaren skrev 2014-08-13 05:58:32 följande:
    Skriv till mig, nyfiken på dig, du verkar vara en sån trevlig och mysig tjej, kram vi kan väl bara skriva lite, vill lära känna dig lite mer.
     Haha, mer desperat än denna killen blir man inte, allt som tjejer skriver på familjeliv blir besvarat av, "kram" "söt" "sexig" "du är så fin" osv, inget fel med det men vadfan, stoppa in pitten i byxorna emellanåt...
  • livserfaren
    Anonym (Desperado) skrev 2014-08-13 07:14:20 följande:

     Haha, mer desperat än denna killen blir man inte, allt som tjejer skriver på familjeliv blir besvarat av, "kram" "söt" "sexig" "du är så fin" osv, inget fel med det men vadfan, stoppa in pitten i byxorna emellanåt...


    Anonym (Desperado) skrev 2014-08-13 07:14:20 följande:

     Haha, mer desperat än denna killen blir man inte, allt som tjejer skriver på familjeliv blir besvarat av, "kram" "söt" "sexig" "du är så fin" osv, inget fel med det men vadfan, stoppa in pitten i byxorna emellanåt...


    Skaffa dig ett eget liv och bry dig inte.fattar mig inte på såna som du.det var inte dig jag skrev till eller hur.
  • Anonym (2big4you)
    livserfaren skrev 2014-08-13 07:40:36 följande:

    Skaffa dig ett eget liv och bry dig inte.fattar mig inte på såna som du.det var inte dig jag skrev till eller hur.


    Nu kommer stora jag in med en koment. Som du ser har milla02 en pojkvänn. så till min fråga vad får dig att tro att du kan lära känna henne bättre? Via nätet går det inte och du kommer aldrig att träffa henne irl. Men du kan alltid fråga om hon kan skicka ett pm med hennes killes mobilnummer och börja därifrån.. ha en bra dag i underklädes träsket
  • livserfaren
    Anonym (2big4you) skrev 2014-08-13 09:46:07 följande:

    Nu kommer stora jag in med en koment. Som du ser har milla02 en pojkvänn. så till min fråga vad får dig att tro att du kan lära känna henne bättre? Via nätet går det inte och du kommer aldrig att träffa henne irl. Men du kan alltid fråga om hon kan skicka ett pm med hennes killes mobilnummer och börja därifrån.. ha en bra dag i underklädes träsket


    Jag vet att hon har pojkvän.förstår fortfarande inte varför du bryr dig.jag klarar mig på egen hand, sköt du ditt så sköter jag mitt.behöver inga råd.
  • Anonym (Desperado)
    livserfaren skrev 2014-08-13 09:59:04 följande:
    Jag vet att hon har pojkvän.förstår fortfarande inte varför du bryr dig.jag klarar mig på egen hand, sköt du ditt så sköter jag mitt.behöver inga råd.
     Kram
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?