• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • livserfaren

    8


    milla02 skrev 2014-08-13 21:06:52 följande:
    Det finns moraltanter på alla forum men dom behöver man inte bry sig om. Jag är ganska så rak på internet men i när det gäller mitt privat liv så är jag lite blygare. Jag har 27 år och det står i min profil och där står det även lite annat också  

    Tycker du är en bra tjej med bra åsikter uppskattar det, men när jag skriver så feltolkas det medvetet av ett antal personer, för att några vill göra sig lustiga på andras bekostnad, sånt gillar inte jag.men det är klart att vi kan skriva här,ska upp tidigt imorgon så jag blir inte kvar här så länge till, men kul att du svarade, vi kan skriva imorgon igen,
  • milla02
    Charlotte73 skrev 2014-08-13 21:16:27 följande:

    A vet inte vad HLR är..


    HLR är hjärt-lungräddning
  • Dickie Simpkins
    Kajsa95 skrev 2014-08-13 22:29:09 följande:

    Har inga på mig just nu


    Det lät trevligt :)
  • milla02
    livserfaren skrev 2014-08-13 21:22:54 följande:

    8



    Tycker du är en bra tjej med bra åsikter uppskattar det, men när jag skriver så feltolkas det medvetet av ett antal personer, för att några vill göra sig lustiga på andras bekostnad, sånt gillar inte jag.men det är klart att vi kan skriva här,ska upp tidigt imorgon så jag blir inte kvar här så länge till, men kul att du svarade, vi kan skriva imorgon igen,
    Tack.
    Det är lätt att man feltolkar en del inlägg men det såg ut som du stötte på mig i ett inlägg här ovan när du skev att du ville veta mera om mig via PM.

Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?