• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • biceps
    jayloo skrev 2015-08-07 09:39:57 följande:

    Dom häringa :)


    Otroligt sexigt med 2 band....
  • biceps
    jess 77 skrev 2015-08-10 11:05:04 följande:

    hihi tror inte det va;),
    tack


    bara liiite..;)
  • Anonym (Varmkorv)
    jess 77 skrev 2015-08-10 10:25:45 följande:

    Har mina favvo på mig :)


    Mycket fint med en framsida också ;) fin liten rackare!
  • Newbe sept

    Haha, ja, det finns andra epitet som gillar bättre iof, men herrn går mkt bra..

    Måste ta mig en googling på hp helt enkelt känner jag..

    Däremot så misstänker jag att det bara är jag, och kanske du som tycker vårt dravel i trostråden är kul, så skicka ett mess till mig om du har lust att fortsätta tjata underkläder och epitet.. Annars återgår jag till att följa dina inlägg om färg och modell bara, iof med stort intresse, det lovar jag.. :)

    Trådens stora behållning ju, speciellt nu när man sett.... Trevligt att råkas iaf!


    Anonym (Tjej21) skrev 2015-08-10 00:26:23 följande:

    Är det helt sant att du giller att bli kallad herrn?

    Farbror och tant är ett vanligt utryck bland små barnföräldrar för jag har också blivit kallad för tant i affären.

    Man är ung när man är 22 år och kroppen har sin bästa form så killarna gillar att titta.

    Nu vet du att det finns, varför ska han ha tråkiga Björn Borg på sig när det finns finare modeller på underkläder, Det kan var ett kap men man köper inte gärna en bh i den prisklassen om den inte skulle passa för man kan inte byta en bh.

    Jag kunde inte låta bli att fråga för att se din reaktion, Du får nöja dig med min trosbild så länge för mer än så vågar jag inte att visa        


  • Anonym (Kär)
    jess 77 skrev 2015-08-10 10:25:45 följande:



    Har mina favvo på mig :)


    Herregud, jag tror jag dör!!! Det var det sexigaste jag sett på väldigt länge!!!
    Nu får du också visa bakifrån ;)
  • Anonym (Tjej21)
    Newbe sept skrev 2015-08-10 15:12:27 följande:

    Haha, ja, det finns andra epitet som gillar bättre iof, men herrn går mkt bra..

    Måste ta mig en googling på hp helt enkelt känner jag..

    Däremot så misstänker jag att det bara är jag, och kanske du som tycker vårt dravel i trostråden är kul, så skicka ett mess till mig om du har lust att fortsätta tjata underkläder och epitet.. Annars återgår jag till att följa dina inlägg om färg och modell bara, iof med stort intresse, det lovar jag.. :)

    Trådens stora behållning ju, speciellt nu när man sett.... Trevligt att råkas iaf!


    Då kan jag med andra ord fortsätta att kalla dig för herrn.
    Fan du nått intressant när du googlade på hanky panky?
    Det är ju så många andra som skriver till varandra i trådarna så vi kan försätta med vårt dravel här
  • jess 77
    Anonym (Kär) skrev 2015-08-10 16:08:47 följande:
    Herregud, jag tror jag dör!!! Det var det sexigaste jag sett på väldigt länge!!!
    Nu får du också visa bakifrån ;)
    Hihi, har en bild på mitt bildgalleri bakifrån :)
  • Anonym (Kär)
    jess 77 skrev 2015-08-11 08:49:25 följande:
    Hihi, har en bild på mitt bildgalleri bakifrån :)
    Låter väldigt spännande! :) men kan du lära en okunnig...hur hittar man bildgalleriet??
  • Narden
    jess 77 skrev 2015-08-10 10:25:45 följande:

    Har mina favvo på mig :)


    Sexiga.

    Nästan så att man ser konturerna..
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?