• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (Varmkorv)
    Anonym (Tjej21) skrev 2015-08-16 23:09:55 följande:
    Jag har ett service jobb och jag vill inte att stringen ska synas när jag böjer mig framåt eller när jag står på huk så jag har alltid hipster  på mig när jag jobbar
    Det är väl fint att se den Cool
  • Newbe sept

    Jag skulle nog tycka det var mer service i att visa den.. Men jag förstår, många av tjejerna på mitt jobb verkar tänka likadant, mormorsvarianter för hela slanten.. Ytterst tråkigt!!


    Anonym (Tjej21) skrev 2015-08-16 23:09:55 följande:

    Jag har ett service jobb och jag vill inte att stringen ska synas när jag böjer mig framåt eller när jag står på huk så jag har alltid hipster  på mig när jag jobbar


  • Anonym (fulingen)
    Anonym (Tjej21) skrev 2015-08-14 23:54:22 följande:
    Nopp. Dom kan även åka av andra anledningar
    Ska du kanske bara byta dom? eller gå och lägga dig? Eller möjligen knulla?
  • Anonym (Tjej21)
    Anonym (Varmkorv) skrev 2015-08-17 00:03:13 följande:
    Det är väl fint att se den Cool
    Jo det kan det vara men dom är inte för allmän beskådan
    Newbe sept skrev 2015-08-17 00:36:24 följande:

    Jag skulle nog tycka det var mer service i att visa den.. Men jag förstår, många av tjejerna på mitt jobb verkar tänka likadant, mormorsvarianter för hela slanten.. Ytterst tråkigt!!



    Det tycker du men det tycket inte jag så därför har jag hipster på mig när jag jobbar
  • Anonym (Tjej21)
    Anonym (fulingen) skrev 2015-08-17 11:00:41 följande:
    Ska du kanske bara byta dom? eller gå och lägga dig? Eller möjligen knulla?
    Jag trär ett par av mina hipster över ditt huvud och drar ner dom över dina ögon och ber dig dra dig ur tråden med dina värdelösa inlägg
  • Newbe sept

    Det gör arbetet sååå mkt tråkigare.. Tänk vilken arbetsplatsglädje det skulle vara om fler tänkte som jag och inte som dig.. ;)

    Hipster med spets iaf hoppas jag innerligt på iaf.. :)


    Anonym (Tjej21) skrev 2015-08-17 21:42:21 följande:

    Det tycker du men det tycket inte jag så därför har jag hipster på mig när jag jobbar


  • Anonym (fulingen)
    Anonym (Tjej21) skrev 2015-08-17 21:51:19 följande:
    Jag trär ett par av mina hipster över ditt huvud och drar ner dom över dina ögon och ber dig dra dig ur tråden med dina värdelösa inlägg
    mmmm bara dom är använda så är jag nöjd..;)
  • Anonym (Tjej21)
    Newbe sept skrev 2015-08-17 22:54:47 följande:

    Det gör arbetet sååå mkt tråkigare.. Tänk vilken arbetsplatsglädje det skulle vara om fler tänkte som jag och inte som dig.. ;)

    Hipster med spets iaf hoppas jag innerligt på iaf.. :)


    Du ska jobba och inte titta på tjejer som har string på sig så det är tur att inte fler tänker som duSkrattande
    Hipstern  kan också synas över byxkanten när man böjer sig men då är det nog inte så många som höjer på ögonbrynen
  • Newbe sept

    Multitasking.. Jag säger bara multitasking! Kan man både beundra sina medarbetarinnor och få massor gjort! Sjukligt produktivt! Det är faktiskt inte bara kvinnor som klarar av det! Haha


    Anonym (Tjej21) skrev 2015-08-18 21:42:05 följande:

    Du ska jobba och inte titta på tjejer som har string på sig så det är tur att inte fler tänker som du

    Hipstern  kan också synas över byxkanten när man böjer sig men då är det nog inte så många som höjer på ögonbrynen


  • Anonym (Tjej21)
    Newbe sept skrev 2015-08-19 00:10:33 följande:

    Multitasking.. Jag säger bara multitasking! Kan man både beundra sina medarbetarinnor och få massor gjort! Sjukligt produktivt! Det är faktiskt inte bara kvinnor som klarar av det! Haha


    Jag tror inte du kan jobba samtidigt som du spanar in en tjej  när stringen tittar upp över byxkantaten.

    Vad tusan jag ska ta på mig string i morgon innan jag går till jobbet för du kommer nog inte få se mig  
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?