• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (Varmkorv)
    Anonym (Tjej21) skrev 2015-08-20 22:26:17 följande:

    Har alla tjejer helt plötsligt string på dig där du jobbar eller är det tvärs om så du får mycket gjort av den anledningen.

    Jag vet inte om det var nån gubbe som såg det men jag tror att en grabb som är min ålder såg det för han glodde på mig glodde på mig väldigt under hela dagen    


    Så du har folk som sitter där en hel dag då du jobbar, som glor på dig!? Hmmm?
  • Anonym (Tjej21)
    Newbe sept skrev 2015-08-21 22:51:00 följande:

    Haha, du åste tro jag är efterbliven! Jag vet skillnaden på hopsters och roktigt präktiga mormorsgrejer!

    Men idag hade en trevlig medarbetare ett par vita spets hipsters med string.. Då blev kag så glad så jag jobbade extra mkt bara för att vetka duktig! :)

    De röda var inte dumma! Jag gissat på att du är fin, svår att inte spana in helt enkelt...


    Jag tror inte att du är efterbliven, jag har svårt att tänka mig att unga tjejer har mormorstrosor på sig för alla unga tjejer har för det mesta  hipster, sting eller vanliga trosor på sig.
    Då fick du lite fin utsikt på jobbet denna dag om hon hade halvstring på sig.
  • Anonym (Tjej21)
    Anonym (Varmkorv) skrev 2015-08-21 23:01:30 följande:
    Så du har folk som sitter där en hel dag då du jobbar, som glor på dig!? Hmmm?
    Glo var nog fel utryck för han sneglade på mig ibland 
  • Newbe sept

    Nej! Visst tror man inte det!! Men ack så besviken man blir dagligdax.... :( Inte bara det, vissa envisas med väldigt bylsiga arbetakläder oxå.. Det tycker jag är dålig! Lila HP, det tycker jag är hedervärt däremot! Haha, oväntat va?


    Anonym (Tjej21) skrev 2015-08-23 23:25:01 följande:

    Jag tror inte att du är efterbliven, jag har svårt att tänka mig att unga tjejer har mormorstrosor på sig för alla unga tjejer har för det mesta  hipster, sting eller vanliga trosor på sig.

    Då fick du lite fin utsikt på jobbet denna dag om hon hade halvstring på sig.


  • Anonym (Tjej21)
    Newbe sept skrev 2015-08-24 17:02:24 följande:

    Nej! Visst tror man inte det!! Men ack så besviken man blir dagligdax.... :( Inte bara det, vissa envisas med väldigt bylsiga arbetakläder oxå.. Det tycker jag är dålig! Lila HP, det tycker jag är hedervärt däremot! Haha, oväntat va?


    Det är inte alltid som man kan gå med lite kläder på jobbet.
    Dom lila HP är fina.
    Vita hipster är det som gäller i dag
  • Newbe sept

    Nej, det är ju bestämt vad man ska ha på sig, men är man liten och mätt så är det synd att man tar på sig xl...


    Anonym (Tjej21) skrev 2015-08-25 05:51:13 följande:

    Det är inte alltid som man kan gå med lite kläder på jobbet.

    Dom lila HP är fina.

    Vita hipster är det som gäller i dag


  • Anonym (Tjej21)
    Newbe sept skrev 2015-08-25 06:27:15 följande:

    Nej, det är ju bestämt vad man ska ha på sig, men är man liten och mätt så är det synd att man tar på sig xl...


    Skulle jag ta på mig XL  så lär dom ramla direkt jag släpper dom
  • Newbe sept

    Då tycker jag definitivt att du borde ta xl.. ;)

    Du glömde berätta, vad finns under idag?


    Anonym (Tjej21) skrev 2015-08-25 22:02:17 följande:

    Skulle jag ta på mig XL  så lär dom ramla direkt jag släpper dom


Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?