• Äldre 6 Oct 08:34
    2198233 visningar
    13083 svar
    -3
    13083
    2198233

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Äldre 9 Feb 21:09
    Blondinen skrev 2017-02-09 21:01:26 följande:
    Jag gillar fina trosor och ca 85 % är string.
    Jag tänkte sova naken i kväll Tungan ute  
    Jag gillar också att tjejer har fina trosor och stringtrosor är väldigt sexigt... Flört
    Det tänkte jag också sova naken alltså...Tungan ute
  • Rambo6­9
    Äldre 9 Feb 21:12

    Jag tycker att ni ska gå med i  sex chat/privata bilder mm gruppen, hittar den på sidan 3 bland grupperna, där kan ni visa va ni har för trosor eller om ni går utan så går det bra att visa det med.
    Puss på er tjejer.

  • Äldre 9 Feb 21:27
    Superman skrev 2017-02-09 21:09:16 följande:
    Jag gillar också att tjejer har fina trosor och stringtrosor är väldigt sexigt... Flört
    Det tänkte jag också sova naken alltså...Tungan ute
    Tyvärr så har utbudet av fina string minskat  i många butiker förutom en på butik som bara säljer underkläder till kvinnor.
    Det är skönt att sova naken om man har nån vid sin sida Skrattande
  • Äldre 9 Feb 21:32
    Blondinen skrev 2017-02-09 21:27:46 följande:
    Tyvärr så har utbudet av fina string minskat  i många butiker förutom en på butik som bara säljer underkläder till kvinnor.
    Det är skönt att sova naken om man har nån vid sin sida Skrattande
    Tråkigt att höra att utbudet har minskat i butikerna...tur att det finns en butik i alla fall...

    Ja den som hade en bredvid sig i sängen....det är skönt att sova naken även då man sover själv...Flört
  • Äldre 9 Feb 21:40
    Superman skrev 2017-02-09 21:32:21 följande:
    Tråkigt att höra att utbudet har minskat i butikerna...tur att det finns en butik i alla fall...

    Ja den som hade en bredvid sig i sängen....det är skönt att sova naken även då man sover själv...Flört
    Det är tråkigt för jag gillat att ha sting på mig för dom siter där dom ska sitta.
    Så du har oturen att vara singel men som du säger så är det ju ändå skönt att sova naken
  • Äldre 9 Feb 21:45
    Blondinen skrev 2017-02-09 21:40:10 följande:
    Det är tråkigt för jag gillat att ha sting på mig för dom siter där dom ska sitta.
    Så du har oturen att vara singel men som du säger så är det ju ändå skönt att sova naken
    Jo det håller jag med om...mitt ex hade också alltid string....
    Japp jag har den oturen....men det är som sagt alltid skönt att sova naken...men ibland är det faktiskt skönt att vara singel för då behöver man inte alltid vara klädd då man är hemma... Tungan ute
  • Anonym (Ove)
    Äldre 9 Feb 22:13
    Blondinen skrev 2017-02-09 21:40:10 följande:

    Det är tråkigt för jag gillat att ha sting på mig för dom siter där dom ska sitta.

    Så du har oturen att vara singel men som du säger så är det ju ändå skönt att sova naken


    Dock är risken större att du någon protesterar mot att somna direkt
  • Äldre 9 Feb 22:39
    Blondinen skrev 2017-02-09 21:27:46 följande:

    Tyvärr så har utbudet av fina string minskat  i många butiker förutom en på butik som bara säljer underkläder till kvinnor.

    Det är skönt att sova naken om man har nån vid sin sida


    Vilken butik är det, tänkt köpa till frun till nästa vecka. ????????
  • Äldre 10 Feb 18:53
    Superman skrev 2017-02-09 21:45:45 följande:
    Jo det håller jag med om...mitt ex hade också alltid string....
    Japp jag har den oturen....men det är som sagt alltid skönt att sova naken...men ibland är det faktiskt skönt att vara singel för då behöver man inte alltid vara klädd då man är hemma... Tungan ute
    Det är faktiskt dom bästa trosorna.
    Det går ju att vara naken även om man bor med nån
  • Äldre 10 Feb 18:54
    Anonym (Ove) skrev 2017-02-09 22:13:13 följande:
    Dock är risken större att du någon protesterar mot att somna direkt smile5.gif
    Det är ingen risk Glad
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?