• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (dsadsa)

    Idag har jag min mans boxerkalsonger igen, hans sockar, dessutom hans mysbyxor, hans t-shirt och hans kofta. Det enda egna plagget är bh:n. Jag funderar på att helt sluta köpa kläder faktiskt då hans är mycket skönare och jäkligt mycket billigare. Att de är alldeles för stora gör ingenting heller. Luftigt!

  • Flörttomten
    Anonym (dsadsa) skrev 2017-03-12 21:06:43 följande:
    Idag har jag min mans boxerkalsonger igen, hans sockar, dessutom hans mysbyxor, hans t-shirt och hans kofta. Det enda egna plagget är bh:n. Jag funderar på att helt sluta köpa kläder faktiskt då hans är mycket skönare och jäkligt mycket billigare. Att de är alldeles för stora gör ingenting heller. Luftigt!
    Coolt....luftigt och sexigt....men använder han dina då hans kläder är upptagna av dig???
  • Anonym (dsadsa)
    Superman skrev 2017-03-12 21:10:32 följande:
    Coolt....luftigt och sexigt....men använder han dina då hans kläder är upptagna av dig???
    Nej, han skulle inte kunna få plats i mina kläder. Han väger nog åtminstone dubbelt vad jag väger.
  • Flörttomten
    Anonym (dsadsa) skrev 2017-03-12 22:33:07 följande:
    Nej, han skulle inte kunna få plats i mina kläder. Han väger nog åtminstone dubbelt vad jag väger.
    Okej....så han får köra folkdräkt då du har alla hans kläder....
  • Anonym (dsadsa)
    Superman skrev 2017-03-12 22:34:43 följande:
    Okej....så han får köra folkdräkt då du har alla hans kläder....
    Han äger mer än ett par kalsonger, mer än en t-shirt osv. Jag har ju inte på mig alla hans kläder samtidigt.
  • Flörttomten
    Anonym (dsadsa) skrev 2017-03-12 23:06:17 följande:
    Han äger mer än ett par kalsonger, mer än en t-shirt osv. Jag har ju inte på mig alla hans kläder samtidigt.
    Hehe.....nej det förstår jag men dom måste tvättas ibland och då kanske dom tar slut och då måste han vara naken precis som jag är nu....
  • Anonym (dsadsa)
    Superman skrev 2017-03-12 23:21:18 följande:
    Hehe.....nej det förstår jag men dom måste tvättas ibland och då kanske dom tar slut och då måste han vara naken precis som jag är nu....
    Du verkar vara en underlig snubbe, minst sagt.
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?