• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (Camilla)
    Superman skrev 2019-08-22 11:14:00 följande:

    Okej imorgon vid 05:30 vid klykan...puh tur man inte heter Björn för då måste jag ta skydd hela dagen... iallafall då du är så där taggad... Fast idag är du väl snäll med den fina babyblå färgen på raffsettet... ????


    Idag mjuk som en kissekatt. Håller klorna inne. Spinner om du stryker mig över ryggen. Mjau....
  • Anonym (Camilla)
    Eleganten 1 skrev 2019-08-22 11:43:35 följande:

    Ska ja ta med något mer än bössa korv och sås


    Näpp! Det blir perfekt. Jag tar med termosen med varm fuktighet... Nej fasen, kaffe skulle jag ju säga. Kokkaffe! Hett och starkt!
  • Eleganten 1
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-22 12:54:44 följande:

    Näpp! Det blir perfekt. Jag tar med termosen med varm fuktighet... Nej fasen, kaffe skulle jag ju säga. Kokkaffe! Hett och starkt!


    Svart och rivit
  • Eleganten 1
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-22 12:54:44 följande:

    Näpp! Det blir perfekt. Jag tar med termosen med varm fuktighet... Nej fasen, kaffe skulle jag ju säga. Kokkaffe! Hett och starkt!


    Svart och rivit
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-22 12:54:44 följande:

    Näpp! Det blir perfekt. Jag tar med termosen med varm fuktighet... Nej fasen, kaffe skulle jag ju säga. Kokkaffe! Hett och starkt!


    är de så starkt och hett så de klämmer till och bränner sig på tungan
  • Anonym (Camilla)
    Eleganten 1 skrev 2019-08-22 13:50:52 följande:

    Svart och rivitär de så starkt och hett så de klämmer till och bränner sig på tungan


    Mmm så hett! Man bör dessutom vara lite försiktig innan man doppar nått i hettan. Men attans så gött!
  • Eleganten 1
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-22 14:09:53 följande:

    Mmm så hett! Man bör dessutom vara lite försiktig innan man doppar nått i hettan. Men attans så gött!


    De är ju gött när man doppar och känner hettan och de riktigt suger in. Håller de hetta hela kvällen
  • Flörttomten
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-22 12:52:20 följande:
    Idag mjuk som en kissekatt. Håller klorna inne. Spinner om du stryker mig över ryggen. Mjau....

    Då kommer jag och stryker dig på ryggen hela kvällen om du sitter i mitt knä och spinner...vill du även bli kliad bakom öronen??
  • Anonym (Camilla)
    Superman skrev 2019-08-22 14:52:51 följande:

    Då kommer jag och stryker dig på ryggen hela kvällen om du sitter i mitt knä och spinner...vill du även bli kliad bakom öronen??


    Som jag spinner då! Jo då bakom öronen och under hakan. Kanske tom på magen. Purrrfect!
  • Eleganten 1
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-22 14:09:53 följande:

    Mmm så hett! Man bör dessutom vara lite försiktig innan man doppar nått i hettan. Men attans så gött!


    Pma gärna så kan vi planera vidare
  • Flörttomten
    Anonym (Camilla) skrev 2019-08-22 15:19:39 följande:
    Som jag spinner då! Jo då bakom öronen och under hakan. Kanske tom på magen. Purrrfect!

    Hehe...du låter som en riktigt gosig kissemiss...jag kliar dig precis överallt där du vill...bakom öronen under hakan på hela magen och lite varstans...så länge du spinner...och inte tar fram klorna... ;)
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?