• Anonym (Kaffedraken)

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Anders) skrev 2020-10-10 08:52:33 följande:
    Härligt!!

    Hur är det med höga klackar, skor, stövletter, stövlar och lårhöga?

    Höfthållare och matchande snygga strumpor?
    Not my cup of tea.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Goatjejen skrev 2020-10-10 12:49:28 följande:

    Svarta string, spets o lite genomskinligt.


    Sexigt men ändå classy =)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-10-10 12:34:07 följande:

    Not my cup of tea.


    Jag åtrår dig. Du är grymt åtråvärd. Du är grymt attraktiv. Jag menar det. Seriöst. På flera plan än rent sexuellt. Jag är 52, så jag har perspektiv - jag har en mycket god uppfattning. Jag är själv i en god frisk relation sedan 1987.

    Ni har en fantastisk relation som ni odlar, underhåller och låter växa. Låt inget störa. Låt inget komma er emellan.

    Jag glädjer mig att betrakta er på lite avstånd.

    Jag glädjer mig att ni har det gott och delar med er, inspirerar, har kemi och feeling.

    Skulle ju gärna dela en flaska riktigt gott vin med er och liksom bara känna in....!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Anders) skrev 2020-10-10 16:31:15 följande:

    Jag åtrår dig. Du är grymt åtråvärd. Du är grymt attraktiv. Jag menar det. Seriöst. På flera plan än rent sexuellt. Jag är 52, så jag har perspektiv - jag har en mycket god uppfattning. Jag är själv i en god frisk relation sedan 1987.

    Ni har en fantastisk relation som ni odlar, underhåller och låter växa. Låt inget störa. Låt inget komma er emellan.

    Jag glädjer mig att betrakta er på lite avstånd.

    Jag glädjer mig att ni har det gott och delar med er, inspirerar, har kemi och feeling.

    Skulle ju gärna dela en flaska riktigt gott vin med er och liksom bara känna in....!


    Du är söt. Riktigt riktigt söt. Du gör mig nyfiken.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Anders) skrev 2020-10-10 16:31:15 följande:
    Jag åtrår dig. Du är grymt åtråvärd. Du är grymt attraktiv. Jag menar det. Seriöst. På flera plan än rent sexuellt. Jag är 52, så jag har perspektiv - jag har en mycket god uppfattning. Jag är själv i en god frisk relation sedan 1987.

    Ni har en fantastisk relation som ni odlar, underhåller och låter växa. Låt inget störa. Låt inget komma er emellan.

    Jag glädjer mig att betrakta er på lite avstånd.

    Jag glädjer mig att ni har det gott och delar med er, inspirerar, har kemi och feeling.

    Skulle ju gärna dela en flaska riktigt gott vin med er och liksom bara känna in....!
    Oj, tack!
    Ja vi har det bra,.
    Man måste nog alltid vara lite lekfull se det roliga och kunna skratta, blir allt för allvarligt tror jag det bara blir stelt och tråkigt.

    Hur busar ni med varandra i er relation?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-10-11 08:14:48 följande:

    Oj, tack!

    Ja vi har det bra,.

    Man måste nog alltid vara lite lekfull se det roliga och kunna skratta, blir allt för allvarligt tror jag det bara blir stelt och tråkigt.

    Hur busar ni med varandra i er relation?


    Kan bara hålla med dig till 100 % - det är viktigt att ha det kul och skönt ihop.ta hand om och utveckla relationen.

    Ni är mästare på att trolla fram skön guldkant och det är enormt attraktivt. Jag kan ibland tycka att vi harvar lite väl mycket med praktiska saker vardag som helg, och att det blir plats för bus först om vi reser i väg någonstans över helgen.

    Och då liknar det vi gör ganska mycket det ni gör så ofta och gott tillsammans!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Vita spetsstring med blommönster i rosa och ljusblått.

Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?