• Äldre 6 Oct 08:34
    2221944 visningar
    13118 svar
    -3
    13118
    2221944

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • AMPEG
    Wed 2 Jun 2021 12:11

    Klassisk färg, liksom vitt. Skulle vilja haft några I rött, eller kombinerat rött och vitt kanske. Glansigt eller lite genomskinligt. Materialet, hur det känns mot huden är viktigt.

  • Wed 2 Jun 2021 12:17
    AMPEG skrev 2021-06-02 07:58:54 följande:

    Svarta släta. Valde mellan det och strumpbyxor. Nylon är ett underbart material. Har letat efter trosor i samma material som strumpbyxor men inte lyckats hitta. Kanske något vet om det finns och i så fall skulle vilja ge mig ett tips?


    Trosor i samma tunna material som nylonstrumpor har jag aldrig stött på. Det kanske finns och jag missat det. Om du klipper av ett par strumpbyxor, kan det funka. Jag tror det finns risk att de rullar upp sig lite konstigt där de är avklippta.

    Vad jag förstår är det många män som gillar att bära nylonstrumpor/strumpbyxor.
  • AMPEG
    Wed 2 Jun 2021 12:45

    Tack för svar! Tyvärr fungerar det inte att klippa av ett par strumpbyxor, ser bara havererat ut. Man får väl leta efter några I tunnaste möjliga tyg, lite genomskinligt

  • Wed 2 Jun 2021 14:00
    AMPEG skrev 2021-06-02 12:45:06 följande:

    Tack för svar! Tyvärr fungerar det inte att klippa av ett par strumpbyxor, ser bara havererat ut. Man får väl leta efter några I tunnaste möjliga tyg, lite genomskinligt


    Ja jag misstänkte att det inte blir bra. Det blir nog till att leta får leta tunnast möjliga. Det tunna materialet och stretchen blir nog väldigt svårt att hitta. Kolla i avdelningen för supportkläder. Hålla in-kläder om du förstår. Där finns sömlösa trosor som är väldigt "inhållande" men de är ofta höga i midjan.
  • Wed 2 Jun 2021 14:00
    AMPEG skrev 2021-06-02 12:45:06 följande:

    Tack för svar! Tyvärr fungerar det inte att klippa av ett par strumpbyxor, ser bara havererat ut. Man får väl leta efter några I tunnaste möjliga tyg, lite genomskinligt


    Ja jag misstänkte att det inte blir bra. Det blir nog till att leta får leta tunnast möjliga. Det tunna materialet och stretchen blir nog väldigt svårt att hitta. Kolla i avdelningen för supportkläder. Hålla in-kläder om du förstår. Där finns sömlösa trosor som är väldigt "inhållande" men de är ofta höga i midjan.
  • AMPEG
    Wed 2 Jun 2021 15:38

    Tack för tipset! Hög midja kan också vara fint. Många strumpbyxor har ju det, kanske t o m vanligast. Sexigt eftersom man då kan skymta dem i linningen, väcker fina fantasier, önskan att få se mer. Hade ett par mörkbruna med låg midja som inhandlades på en tjänsteresa, de var sköna/sexiga. De som jag "lånar" i min frus låda är samtliga med normalhög skärning.

  • Anonym (50 åriga damen)
    Thu 3 Jun 2021 06:52

    Gula spetsstring

  • Anonym (Tjej2­2)
    Thu 3 Jun 2021 16:15
    +1

    Vita bikini trosor

  • Underh­ill
    Thu 3 Jun 2021 17:20
    Anonym (Tjej22) skrev 2021-06-03 16:15:51 följande:
    Vita bikini trosor

    Solbadar hon??
  • Thu 3 Jun 2021 21:32

    Du har väll kladd i dom theådåra

Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?